• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

söker webdesigner - znote

lego

New Member
Joined
Mar 11, 2013
Messages
86
Reaction score
2
Location
Stockholm
skriv i pm om du vill ha jobbet!

hemsidan är redan uppe, behöver bara någon som fixar config och en snygg unik design.

kan betala på de flesta sätten, är inte begränsad.

Hemsidan: legoland.loginto.me
 
mina portar e lite konstiga pga gammal router, har beställt ny som kmr i veckan :)
 
jag kan säga att jag redan hittat en bug på websidan, nån html bug, ska kika närmare på den å meddela här så fort jag hittat själva buggen

- - - Updated - - -

Bugs.

Select skill:
Ändra:
<input type="submit" value="Submit">
till
<input type="submit" value="Submit"/>


ändra
<li><font size="3">Select Skill:<br></font>
till
<li><font size="3">Select Skill:<br></font></li>


ändra (under fish & magic)
</select>
till
</select></li>


Character Search:
Ändra
<li><input type="text" name="name" class="search"><br><br>
till
<li><input type="text" name="name" class="search"/></li><br><br>

ändra
<li><input type="submit" value="Search">
till
<li><input type="submit" value="Search"/></li>

ändra
<li><font size="3">Character Name:<br></font>
till
<li><font size="3">Character Name:<br></font></li>


Login panel:
ändra
<li><font size="2">Lost <a href="recovery.php?mode=username">username</a> or <a href="recovery.php?mode=password">password</a>?</font>
till
<li><font size="2">Lost <a href="recovery.php?mode=username">username</a> or <a href="recovery.php?mode=password">password</a>?</font></li>


det finns mycket mer, vill du ha mer hjälp än detta så får du säga till via pm.
kan dock säga att du ska byta ut alla <br> till <br/>

GlHf
 
Den här killen kan HTML! :rolleyes:

<br> och <br/> gör samma sak dock :(
 
ike ben gud html schrob mik on

GZbqLZ3AXnwewbjexvuVhV55o1_500.jpg
 
tack för att du hitta buggarna! :) uppskattas verkligen, får ta o fixa de
 
Den här killen kan HTML! :rolleyes:

<br> och <br/> gör samma sak dock :(

Nya apache eller något kan inte läsa dom gamla <br> eller det skulle komma något nytt i framtiden så man ska helst ha <br/>.
Fast jag ser det som en input för det ska sluta oftast direkt utan något liksom i tagen xD

- - - Updated - - -

Javascripts som Jquery filen är nog bästa att ha i headern, och inte i main... (tycker jag... lättare att hålla koll vart att ligger)
Main Background-image loopar och bli konsigt på min skärm 1600*900.
Du saknar en title på credits.php.
http://legoland.loginto.me/images/bg_big.png Sidan saknar css filen så gissa att den saknar grundpath system.
jag kollade in bilden och den hade en text lite längre ner så om du centera den kanske det blir bättre för att se texten.


Rätta till mig om jag ge fel saker till killen här

Hittade det på typ 5 min xD
 
haha aa min sida är bara uppe men jag har ingen aning hur jag ska kunna hålla den säker eller hitta buggarna. har även köpt mig en webdesign som behöver konverteras! vill någon hjälpa mig för en slant tro? ^^
 
Har för många projectarbeten att göra. Skulle inte haft tid åt en till tro jag... när jag redan har lite tid Sorry
 
en liten update om min hemsida: fick precis en ny router, hade lite problem med portarna och blev vidarekopplad till en supporthemsida men det är fixat nu! hakuna matata

Xon vanetta:

lugnt, tack ändå! :) hittar förhoppningsvis någon annan! :p
 
Last edited:
Back
Top