• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

:( spanien förlora :(:(:(:( !!! :(

Zerak

http://otstatus.com/
Joined
Oct 4, 2009
Messages
1,126
Reaction score
48
Location
Sweden
Spanien förlora :( MOT!!!...



KAN INTE FATTA :O!!!

är skit arg nu :S
 
ok skit samma gogo suicide de e bara fotboll .. xdDD

haha mot schweiz
 
;'| Tror ändå dem går vidare, men dom kan fåre tufft mot Chile. Fast jag hoppas och tror ändå.


Jag hejar förstås mest på Argentina (Messi) och Spanien som tvåa för dom spelar det mest attraktiva fotbollen, fast nu när inte Sverige är med så finns det ju inget riktigt "lag" att hejja på! Annars äre FC Barcelona! :)
 
;'| Tror ändå dem går vidare, men dom kan fåre tufft mot Chile. Fast jag hoppas och tror ändå.


Jag hejar förstås mest på Argentina (Messi) och Spanien som tvåa för dom spelar det mest attraktiva fotbollen, fast nu när inte Sverige är med så finns det ju inget riktigt "lag" att hejja på! Annars äre FC Barcelona! :)

haha, exakt samma här ju :)

Men fan va konstigt att Spanien förlora... Schweiz hade sjukt mycket tur.

Alonsos skott bomba ribban :(
 
samma här too ;) men vill inte att spanien ska förlora ..


btw. 2-1 till argentina atm. mot sydkorea
 
Tyskarna förlorade ju idag mot Serbien med 0-1, England spelade 0-0 mot Algeriet. Vi kanske har underskattat de "mindre" länderna..
 
Gött, för så bra är dom inte :p

Hoppas verkligen Brassarna vinner VM i år :D
Inte för jag har någon knytning till brasilien, bara det att jag gillar fotbollslaget xD

Hoppas Svennis får ett slap in the face idag. Återstår att se.
 
Back
Top