• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Starta upp server ?

Zelto

New Member
Joined
Aug 23, 2012
Messages
3
Reaction score
0
Hellue !

Tänkte se om det är någon kunnig människa som har lust att hoppa på tåget med att starta upp en ny OT ?

Jag kommer stå för box , internet och det som behövs!


De som känner sig lite intresserade av att hoppa på får väll bara höra av sig till mig!

Bara att slänga iväg ett mail till

[email protected]
 
Och vad för "box" har du ? Uppkoppling/specs?

Och varför skulle någon någonsin skicka ett project till någon som har 1 post? This makes no sense :O
 
Och vad för "box" har du ? Uppkoppling/specs?

Och varför skulle någon någonsin skicka ett project till någon som har 1 post? This makes no sense :O

Hade ett konto innan för 2 år sedan jag körde sist. Kommer inte ihåg va jag hette så skapade ett nytt konto.
 
Förstår mig inte riktigt på dom som säger att man inte ska lita på dom med "1" post. Så om man kommet tillbaka med 1k post så ska man börja lita på den? :s
 
@Amoaz-Quaro
jag skulle nog säga att posts inte har med hur pålitlig en person är, såsom Quaro påpekar. Men om man läser Zeltos post så vet man igentligen inte vad han vill ha ut av sin tråd. Det är min första bedömning, och i vilket fall, när jag inte hittar information i hans text, så kollar jag på hans andvändar status, den säger registrerad aug 2012 och 2 posts. Då vet man helt plötsligt ännu indre, och börjar ifrågasätta istället för att fråga.

@topic
Vad är det igentligen du vill göra? "Starta upp en ny server" kan betyda mycket. Och om man tänker från scratch ja då är det ett projekt som kan ta flera månader, år. beroende på vad man vill göra förståss.
 
Är sugen på att dra upp en vanlig server bara! så folk kan lira lite ! =)
 
Specificera lite mer så får du nog lite mer sugna människor. :p



Server?

RL Map-> RPG / War

Evo?

War-> Pure PvP Enforced

Custom-> RPG?
 
Last edited:
Back
Top