• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Sverige - Erkänn folkmordet på armenier, assyrier/syrianer och greker!

Status
Not open for further replies.
Familj är en sak, och min farfars fars far är en annan sak. Snubben kände jag inte, och han är säkert helt borta nu 100%!. Familj skulle vara annorlunda, de skapa mig så kanske skulle jag på något sätt vilja ha min revange för att jag inte fick en normal uppväxt som alla andra barn ^_^

Det var runt för 100 år sen, det är inte länge sen, en av min släckts pappa var 100 år, han dog för nått år sen, det finns fortfarande folk som var små på den tiden, tänk att det kunde vara din farfar som, att hans familj blev slacktad osv..

Detta skakade världen när de fick reda på detta folkmord, forskare/folk säger att detta folkmord var mycket värre än när starlin/hitler härskade, folket som dog fick eallafal dö snabbt, ingen totyr, hitler/starlin hade ingen tog med det.

"Över 2.5miljoner blev mördade, över 1.5miljoner blev totyr mördad,
Och samma sak med kvinnorna och barnen, men de som turkarna tyckte om hotade dom att bli muslimer, om inte, då blir det samma sak med dem, de som blev muslimer kan man räkna med sina tio fingrar. Så aa jag orkar ta upp detta, och håll käften nästa gång om du inte vet ett skit."

SYRIANER YOU GUYS GOT PWND

Vad vill du ska hända med denna tråd?

Tycker du ALLA svenskar ska bli avrättade och Turkar ska ta över sverige eller?

Last edited by a moderator:
Vad vill du ska hända med denna tråd?

Tycker du ALLA svenskar ska bli avrättade och Turkar ska ta över sverige eller?

Läs tråden så fattar du vad det handlar om.

...

"Över 2.5miljoner blev mördade, över 1.5miljoner blev totyr mördad,
Och samma sak med kvinnorna och barnen, men de som turkarna tyckte om hotade dom att bli muslimer, om inte, då blir det samma sak med dem, de som blev muslimer kan man räkna med sina tio fingrar. Så aa jag orkar ta upp detta, och håll käften nästa gång om du inte vet ett skit."

SYRIANER YOU GUYS GOT PWND

Håppas det kommer en person du hatar, och har sex din mamma/syster sen skär av bitar av deras kropp, låter de lida i 20 minuter sen börja piska/skära och dra av delar från dom.

Sen samma sak med dig och som en present får du hålla ditt eget huvud sen när du har fått en tuff död.

Edit.

Deavz grova ord? Inget av det var olagligt och om din lilla hjärna funkar rätt så skulle du ha fattat det.

Och vart är det jag kränker honom om du tänker så? Han kränker hela min familj, kusiner, släckt och asså alla syrianer.

Last edited:
Håppas det kommer en person du hatar, och har sex din mamma/syster sen skär av bitar av deras kropp, låter de lida i 20 minuter sen börja piska/skära och dra av delar från dom.

Sen samma sak med dig och som en present får du hålla ditt eget huvud sen när du har fått en tuff död.

Edit.

Deavz grova ord? Inget av det var olagligt och om din lilla hjärna funkar rätt så skulle du ha fattat det.

Och vart är det jag kränker honom om du tänker så? Han kränker hela min familj, kusiner, släckt och asså alla syrianer.

Jaha, så bara för att han hoppar på alla syrianer så har du rätt att hoppa på hans familj?
Om du skulle tatt det lite lugnt och vart lite kylig så skulle du sett att jag skulle fixa det.

Jag låser tråden på grund av att ni återigen har visat att ni inte kan för en mogen och seriös diskussion, och gud nej,
jag är inte förvånad. Ni har redan gått över gränsen och det verkar som ni själva inte har förstått det.
De personliga angreppen blev helt enkelt för grova, och nej jag kommer inte att låsa upp tråden för jag vet att påhoppen kommer fortsätta.

Status
Not open for further replies.
Back