• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

SweStream.se - Skulle behöva lite feedback! va tycks?

Teddy

SweStream.se
Joined
Oct 2, 2008
Messages
3,797
Reaction score
10
Location
Sweden 172
logo.png

Hej, nu ere så att jag har tröttnat på alla andra svenska streaming sidor så jag gjorde en egen.
Här har ni addresen: SweStream
Skulle gärna vilja ha feedback och sånt angående sidan.
Tack för mig :)

Live Besökare:
graph_summary_barchart

 
Last edited:
Det är en bra sida men vad menar du med att du tröttnat på dem som finns? Dem är väll lika bra? :p
 
Så jävla bra !! Men det finns ju swefilmer.com eller dreamfilm.se. Haha !! Men alltid bra med nya sidor, hoppas det funkar med Html5. Så det funkar med Iphone och Ipad också. =)
 
Så jävla bra !! Men det finns ju swefilmer.com eller dreamfilm.se. Haha !! Men alltid bra med nya sidor, hoppas det funkar med Html5. Så det funkar med Iphone och Ipad också. =)

Haha försökte undvika att skriva namn på andra sidor för att respekt... :)
 
Svar på varför jag tröttnat på dem andra sidorna är att swefilmer har en usel VIP funktion som är väldigt dålig (måste betala för att se dem nya filmerna)
och att dreamfilm har en väldig ostabil server och jag tycker den ligger nere rätt ofta.
Iphone och ipad fungerar helt utmärkt att titta på filmerna med.

Den andra tråden TROR jag att MOD tog ner.. vet inte riktigt varför för jag fick ingen warning eller något liknande och hoppas verkligen inte att dem tar ner den här tråden.
Gjorde inte tråden i reklam syfte även om det kan tyckas så, vill mest ha feedback på sidan.

Om Bogart eller Peroxide ser det här inlägget kan ni väll kontakta mig i PM och säga om jag jag måste ändra något i tråden och snälla ta inte bort den här tråden. :(


EDIT:
Märkte att det vart ett jäkla massa "tråden" haha ursäkta
 
Svar på varför jag tröttnat på dem andra sidorna är att swefilmer har en usel VIP funktion som är väldigt dålig (måste betala för att se dem nya filmerna)
och att dreamfilm har en väldig ostabil server och jag tycker den ligger nere rätt ofta.
Iphone och ipad fungerar helt utmärkt att titta på filmerna med.

Den andra tråden TROR jag att MOD tog ner.. vet inte riktigt varför för jag fick ingen warning eller något liknande och hoppas verkligen inte att dem tar ner den här tråden.
Gjorde inte tråden i reklam syfte även om det kan tyckas så, vill mest ha feedback på sidan.

Om Bogart eller Peroxide ser det här inlägget kan ni väll kontakta mig i PM och säga om jag jag måste ändra något i tråden och snälla ta inte bort den här tråden. :(


EDIT:
Märkte att det vart ett jäkla massa "tråden" haha ursäkta

Vad heter du irl om jag får fråga?
 
Aha ok men din sida verkar bra iaf ska nog kolla lite mer på den ikväll :)
 
Anledningen Swefilmer har VIP system, är för att dom måste tjäna nåt också. Sen är 20 kr värt för 30 dagar. Dom är aktiva med uppdateringarna med senaste filmerna.

Något som jag har sett på din sida är när man ska tipsa film så går det inte. Det står ''välj Kategori '' finns inte nåt och välja på. Så det går inte och föreslå filmer. Vore bra om du fixa det. Sen skulle det sitta bra om den hade något annat namn än ''theduvbo''' låter mer som nåt spel namn än något seriös filmsida. Haha!!

Det här är vad jag har säga =) Så ta inte illa upp, just saying !!! =)
 
När tror du att du kan fixa filmen 21 and Over?

Vet att den inte kommit ut ännu så förväntar mig inte att det är nu heller men längtar till den filmen som fan! ;)
Du borde fixa den asap :)

Här är imdb länk: 21 and Over (2013) - IMDb
 
Back
Top