• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

T-shirt - Paypal

Teddy

SweStream.se
Reaction score
10
Nån som vet nån bra sida där man kan köpa t-shirt's med paypal (en sida där man kan göra ett eget tryck på den och köpa med paypal ?

Behöver en sida där man kan köpa klistermärken med paypal. den sidan du gav mej på msn va bra men väldigt dyr 80 kr för ett klistermärke 19 Cm X 4 cm va de ..
behöver hitta en biligare (ofc paypal)

Jag behöver också sånt fan :S ska göra en T-shirt för min youtube kanal
Men måste hitta nått billigt

va e din youtube kanal .
jag behöver klistermärken ska sätta lite här och där , fast det måste tyvär va PAYPAL för mej

Jag laddar upp syriansk musik, Blev känd av det, Min kanal kommer på reklam i "Suroyo Sat" och "Suryoyo TV" flera syrianska kändisar ringer till mig för att jag ska göra reklam till dom lol xD, Aja vill ha min T-shirt därför folk vet inte att det är jag i rl som är ahosuryoyo och när jag säger att det är jag så tror de inte på mig :s

Back