• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ta bort en ikon från AVG Virusskydd

Zaul

I'm The Devil Scripter
Joined
May 13, 2012
Messages
233
Reaction score
4
Hej jag undrar hur man tar bort denna? Den kommer upp i starten och är jobbig bara orkar inte se den.

 
Tror inte det man kan typa flytta runt den till vilken position man vill på skrivbordet. När man högerklickar på den då kan man välja exit. Brukar vara ett kryss har jag för mig som ska komma fram om det ska vara en gadget.
 
Om det är AVG borde det finnas någon inställning i AVG där man kan välja om den där saken ska visas eller inte. Annars kan du bara ta bort den ur autostart (MSCONFIG eller med hjälp av ett program t ex ccleaner).
 
Om det är AVG borde det finnas någon inställning i AVG där man kan välja om den där saken ska visas eller inte. Annars kan du bara ta bort den ur autostart (MSCONFIG eller med hjälp av ett program t ex ccleaner).

Woops det var Advanced SystemCare 4 Beta programmets ikon. Fast jag hittar ändå inte inställningen. Trodde för att det var AVG efter som det var ett A på ikonen.
 
Back
Top