• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tibia Account

vikano

New Member
Reaction score
0
Tjenare! Det är så att jag och några polare har börjat spela rl Tibia igen. Men alla har kvar sina accounts förutom jag :/
Så om någon själ skulle kunna ge mig en char på världen Eternia så skulle jag vara väldigt tacksam!

Har flyttat tråden till den svenska delen utav forumet. När du postar utanför den svenska delen så ska givetvis tråden/svaret vara på engelska. Tack.

Tjenare! Det är så att jag och några polare har börjat spela rl Tibia igen. Men alla har kvar sina accounts förutom jag :/
Så om någon själ skulle kunna ge mig en char på världen Eternia så skulle jag vara väldigt tacksam!

Vad menar du? Ifall vi skulle hackat in på ett account som har en char på världen Eterina så ska vi ge dig? :P

Vad menar du? Ifall vi skulle hackat in på ett account som har en char på världen Eterina så ska vi ge dig? :P

Haha xD

Men min polare spelade där lvl 25-30 Paladin (inte en aning vad han heter) kan alltid fråga han när han loggar in imorn

Last edited by a moderator:
Back