• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Uppsats om en Ko

Hahahaha vafan, hoppas han inte blev utslängd från skolan :p

EDIT: Jag har suttit och tänkt lite på den, och jag måste säga till 99% att detta är fake. Antingen har radiobolaget gjort det själva, eller så har en vuxen skickat in det. Det finns ingen 12 åring som säger att färgen heter kulör och inte heller är det någon 1 åring som skriver med så mycket vitsar.

Alternativt kan det vara ett "begåvat" barn, som använder vitsar osv...

Last edited:

EDIT: Jag har suttit och tänkt lite på den, och jag måste säga till 99% att detta är fake. Antingen har radiobolaget gjort det själva, eller så har en vuxen skickat in det. Det finns ingen 12 åring som säger att färgen heter kulör och inte heller är det någon 1 åring som skriver med så mycket vitsar.

Skitsamma om det är en vuxen eller inte, om det är en vuxen måste de vara en downsyndromare... älskvärd vilket fall som helst :)

Han kanske har hört ordet från sina föräldrar. Uppenbarligen förstod han inte exakt vad ordet betydde eftersom han skriver ungefär som "kons färg heter färg".

Back