• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad tycker ni om moppen?

Status
Not open for further replies.

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Tjenare allihopa! Jag sommarjobbar och har tänkt att köpa en crossmoppe... Jag har redan vart och kollat på den och jag tyckte den såg nice ut... lyckades pruta ner 1500kr... ska köpa den för 14 000kr. Det ända som var lite oschysst var att det var lite rost vid svingen och vid bakdämparen... annars gick den bra och så... Hur tycker ni den ser ut? Och tycker ni att den är värd priset?
Ska köpa den imorgon efter jobbet ;)

Här ser ni en bild på den:
http://195.149.144.149/images/72/7252785438.jpg
 
Den är väl "nice".
Rieju är ändå det bästa jue!!
 
Tycker du det ? ;) Var du ironisk när du skrev nice eller tyckte du att den var mer än nice?
 
Jag har en derbi senda sm :) som kör i 85 med ett metra kit på;)
 
Jag har den nu :p går i 80 km /h ungefär ;p ska börja stunta nu ;P eller försöka ;) har rls som e grymma och som e sponsrade etc... ena rln fick en yamaha r6:a gratis av yamaha :p
 
Snel pUppie said:
Jag har den nu :p går i 80 km /h ungefär ;p ska börja stunta nu ;P eller försöka ;) har rls som e grymma och som e sponsrade etc... ena rln fick en yamaha r6:a gratis av yamaha :p

Vilken lyckost. :p
 
XD första snutjaget igår :p körde bara lite offroad och så vips försvann polisen ;p
 
Bullen said:
Den är väl "nice".
Rieju är ändå det bästa jue!!

Rieju är inte det bästa, Aprilia och KTM är det bästa.
Däremot är Rieju bra men inte det bästa...

@SnelpUppie: Yamaha ger inte bort gratis. Däremot så advertiserar dom ut hojjar till folk.
Hur vet jag det här? Jo för min fader är chefsdesigner på Yamaha, och min bror tävlar i STCC med just en Yamaha R1:a
 
den e snygg, själv skiter jag i moppe då jag satsar på lätt motorcyckel istället ^^
 
Vacuum said:
Bullen said:
Den är väl "nice".
Rieju är ändå det bästa jue!!

Rieju är inte det bästa, Aprilia och KTM är det bästa.
Däremot är Rieju bra men inte det bästa...

@SnelpUppie: Yamaha ger inte bort gratis. Däremot så advertiserar dom ut hojjar till folk.
Hur vet jag det här? Jo för min fader är chefsdesigner på Yamaha, och min bror tävlar i STCC med just en Yamaha R1:a

Jag är inte säker på det där... Det kanske stämmer men isåfall så är den hans på en obestämd tid + att han får göra vad han vill den... Han har redan trimmat den och stunt modifierat den så praktiskt taget är den ju hans ;p
 
Hade en sån också när jag var några år yngre.
Eller.... jag har en sån i garaget hos morsan & farsan ( flyttat hemifrån ^^ ).
 
Den är väll nice :p
Jag skulle köpa en sån där men de vart en furia istället >,<
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top