• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Välkommna till OtLand.net

ZoOorO

Member
Senator
Joined
May 28, 2007
Messages
3,633
Reaction score
19
Hej alla och välkomna till OtLand.

Detta forumet är till för både OpenTibia och Tibia och annat som ni kanske har märkt.
 
dom betyder vilken medlem grupp man tillhör har man 5 så är man vanlig Mod har man 6 så är man Super Mod har man 7 så är man admin. :)
1 Junior Member
2 Member
 
A det bror på hur många posts man har, jag vet inte alla medlem grupperna men jag ska fråga adminen om vilka det är. :D
 
ZoOoroO tha bruschan :D

fint forum ändå :D

i want tha mod :D

Yours, Codemaster
 
haha :D
Codemaster det är att skicka PM o fråga men tror inte att du kommer få så snabbt det lä ta ett fint tag innan :)
anyway tack.
 
Antar att jag är alla. Tack! =p Nee men jag önskar alla nya medlemmar här på OTLand hjärtligt välkomna och jag hoppas att ni får det riktigt bra här!
 
detta forum är jätte bra tycker jag för man hittar det mesta[size=xx-small][/size][/size][/size][/size]
 
gatsu said:
nice, men varför måste man ha 15 poster för att komma in på OT trådarna?
för att man ska kunna vara online ett tag innan man bara laddar ner sen sticker.
 
Man behöver 15 post och vill inte direkt spamma med bara skitsnacka överallt för att få det heller. :p



..eller? :D
 
Heejsan ! :) Jag måste få 10 posts så jag kan ladda ner forgotten sql för 8.0 :)

Håller på med ett nytt map projekt och måste spana in mappen in-game för bugs !
 
Back
Top