• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vet någon billig dedicate?

Aa, men är det någon trial eller nåt sånt på serverloft?
asså så man får testa en liten stund innan man börjar betala?
 
Aa, men är det någon trial eller nåt sånt på serverloft?
asså så man får testa en liten stund innan man börjar betala?

Nej inte vad jag vet, enligt informationen så binder du dig i 1 månad,
sedan får du välja om du vill fortsätta hyra servern eller inte.
Men du måste fortfarande betala den månaden.

Det var ungefär 1 år sedan jag använde mig av Serverloft så jag minns inte riktigt.
 
StATicX frågan är om du är businessman lr inte?
du måste våga lite, allt man gör i livet blir inte som man vill. men om man inte gör något så kmr man ingen vart heller.
 
StATicX frågan är om du är businessman lr inte?
du måste våga lite, allt man gör i livet blir inte som man vill. men om man inte gör något så kmr man ingen vart heller.

this.
 
Det finns ingen trail på serverloft.. Men prova först hosta på nogon noob server o se om det går bra med servern? får du in många players o sånt kan du ju köpa dedicated server senare?
 
Det finns ingen trail på serverloft.. Men prova först hosta på nogon noob server o se om det går bra med servern? får du in många players o sånt kan du ju köpa dedicated server senare?



Jag gör nog så typ. :)

Tack
 
Asså jag har en dator som ingen andvänder kanske kan hosta med den?

Men problemet är att jag inte kan hosta den 24 timmar
 
Last edited:
Zkum - blev bannad o orkar nt byta acc =)

ONT : Okey hoppas du löser det med nå annat endå :)
 
Zkum - blev bannad o orkar nt byta acc =)

ONT : Okey hoppas du löser det med nå annat endå :)

Mm... jag orkar inte hosta själv eftersom datorn låter så mycket :/
jag vet inte varför den låter s mkt :S
 
Mm... jag orkar inte hosta själv eftersom datorn låter så mycket :/
jag vet inte varför den låter s mkt :S

haha, antar att du ska använda din egen dator.
jag skulle aldrig hosta på min egen dator, lr skulle aldrig kunna det heller. men har du typ inte någon kompis som har någon dator över på som du kan hosta på isf?
 
haha, antar att du ska använda din egen dator.
jag skulle aldrig hosta på min egen dator, lr skulle aldrig kunna det heller. men har du typ inte någon kompis som har någon dator över på som du kan hosta på isf?

Nä det har jag inte =/
 
Back
Top