• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vilka är aktiva på otland?

Creepar runt här då och då någon gång i halvåret. Vill komma igång igen med Mappandet trots jag ej spelat på ett decennium. Men spritesen är helt fucked off nu. ;[

Edit; Vet någon om mina Illyrium/filer släpptes public av någon?
 
Creepar runt här då och då någon gång i halvåret. Vill komma igång igen med Mappandet trots jag ej spelat på ett decennium. Men spritesen är helt fucked off nu. ;[

Edit; Vet någon om mina Illyrium/filer släpptes public av någon?
okej, har inte hört eller sett något om att dina filer har släppts av någon.
Ja börja mappa :)
 
Tjenatjena.
Har hängt här till och från de senaste 10 åren. Jag lirar endast på oldschool-lowrates (7.1-7.6), och har för tillfället ett avbrott tills Tibiantis öppnar dörrarna för allmänheten.
 
Last edited:
Tjenatjena.
Har hängt här till och från de senaste 10 åren. Jag lirar endast på oldschool-lowrates (7.1-7.6), och har för tillfället ett avbrott tills Tibiantis öppnar dörrarna för allmänheten.
Ja oldshcool va länge sen man körde ;) många minnen man kommer ihåg där ifrån som man aldrig glömmer :p
 
Hej! Vet någon var man kan få tag på antingen YurOTS 7.6 eller Armoni Fast Attack 7.6? Är sugen på att slänga ihop en nostalgi-serv och se hur många som joinar :)
 
Yes, fanns en classic YurOTS 7.6 här förut på otland. hittar inte den :/
Hittade! Kommer starta en svensk 7.6 serv om ett tag. Behöver all hjälp jag kan få så om någon tycker det låter intressant får de gärna joina teamet.

Må bäst!
 
Hittade! Kommer starta en svensk 7.6 serv om ett tag. Behöver all hjälp jag kan få så om någon tycker det låter intressant får de gärna joina teamet.

Må bäst!
okej vad bra att du hittade till slut. Tror jag spelade på din armoni 7.6 för många år sen. om det va du som hade "koettbullens Armoni 7.6" :p
 
okej vad bra att du hittade till slut. Tror jag spelade på din armoni 7.6 för många år sen. om det va du som hade "koettbullens Armoni 7.6" :p
Stämmer bra det! Tyvärr är den servern helt förlorad till tiden, men det var kul så länge det varade. Skoj att höra att du kommer ihåg den!
 
säger väl som ni andra, går in då och då för att kolla lite.. Mest av nostalgi tror jag. Tibia kommer alltid vara en stor del av min barndom
 
Samma här som de flesta, är inne och kikar då och då för nostalgin. Saknaden för att driva något OT-projekt är stort men det är lockande att börja köra igen
 
Back
Top