• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

Quaro

Chicken
Joined
May 24, 2009
Messages
1,269
Reaction score
11
Location
'
Villken mobil har ni och vllken tycker ni är bäst?
själv har jag sony ericsson xperia x1 och tycker den är mkt bra :)
 
har en sony ericsson w810i,Tycker den är simpel och funkar bra, Har dock telia och det suger VILL HA COMWIQ, få se bild på din mobil :D?
 
Jag har Noka 6300 och Iphone. Nokian har bättre kvalite än iphonen och på iphonen har man alltid något och göra. Alltid!
 
Har en W595 blå också :p
soy ericsson och nokia ftw
 
Har nu en gammal Sony Erikson t10 eller vad den heter.
Bryr mig inte så mycket om vad jag har för mobil, har bara den för att ringa och skicka sms med.
 
OT@ W610i, och bästa mobilen är iPhone såklarto!!
 
Last edited by a moderator:
Hur vågar ni köpa Iphone?
Ser jävligt ömtålig ut.
 
de e väl bara tappa den på marken några gånger så e den repad som fan?
tycker att sony ericsson och nokia är bäst
 
Last edited:
Quaro, Om man tappar alla mobiler så Blir dom också repiga. haha
Zisly, Ta väl hand om den så får du inga problem!
 
Nokia 6500s - Suger dock, har varit inne på lagning 3 gånger, och skulle behövas en gång till, haft den i knappt ett år.

Ska köpa antingen HTC Magic eller Nokia 5530 XpressMusic. Om typ en månad. :)
 
men asså ja menar inte små repor jag menar att skärmen är nästan helt sönder har tappat min mobil några gånger skalet bara ramla ut men det e bara sätta på tllbaka
kan någon föklara vad som är så speciellt med iphone (någon som skrev att den var bäst asså)
själv vet jag att alla mobiler blir repiga...
 
Last edited:
Back
Top