• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

WAt voor ot's hou jij het meeste van?

Headhunters

New Member
Joined
Oct 9, 2010
Messages
55
Reaction score
0
Hey,
houden jullie van real map? of meer custom map.
Real spells? Custom spells? Combi?
Altijd gm hulp als nodig is? geen gm's?

Wat trekt jou altijd aan in een ot???
Vertel het hier en kijk wat anderen vinden
 
Hmm het ligt er helemaal aan maat.
Bij een cipsoft map hou ik in het algemeen van een mid-exp rate (dus geen 300x rates, maar tussen 100 en 10x).
Hiernaast hou ik altijd van real spells, maar heel soms ook van custom spells (zoals van gold coins, platinum coins maken, maar niet een UE die 2x zo sterk is als de real tibia ue).
Het liefts geen gm's online, omdat ik ze op de een of andere manier niet zo vertrouw.

Bij een costum map (dit doe ik op dit moment toch wat liever), hou ik van low-exp servers, zodat ik ook moet exploren.
Hierbij de real spells, met misschien een paar costum spells (zie hierboven).
Hierbij wel liever wat gm hulp (maar niks is erritanter als gms 24/7 online zijn en constant aan het BC'en zijn!
Costum maps nemen echter veel tijd in om te maken, omdat 1) de huntspots groot genoeg moeten zijn 2) het moet mooi gemapt zijn 3) er moet veel varriatie in de map zijn 4) er moeten veel quests/tasks in de map zijn 5) de stad moet er mooi uitzien (anders gelijk spelers weg) 6) in de stad moet alles makkelijk bereikbaar zijn.

Ik ben nu zelf bezig met Thunderion. Ik maak de monsters en de spells voor die server. Dit is een high-staged cipsoft map, maar we overwegen misschien ook om een mid-rate te maken. Van 25x tot 10x ofzo ;).
 
Realmap
Realspells
Gm hulp alleen wanneer het echt belangrijk is

Daarom speel ik ethania.net
check me youtube kanaal :p
youtube.com/user/HDBloodBrothers
 
Back
Top