• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Wat was/is je level op real tibia?

Xenios

Well-Known Member
Senator
Joined
May 28, 2007
Messages
3,449
Reaction score
58
Location
Netherlands
Nou wat was of is jouw level, voc en skills op real tibia?
en op welke wereld je speelde/speelt

Post eventueel ook even je character en waarom je gestop bent of niet. ;)


Ik had een character genaamd 'Inferno Destroyer' op Nebula

level 44 en magic level 50
ik ben gestopt omdat ik 3 keer dood ging in een tombe en had er geen zin in meer om weer gaan te levelen..
 
Ik dacht dat je bedoelde met saai ook de sprites.
 
Last edited:
Ik heb ook gebot op rotworms ook toen ik nog laag level was.
Het ging aardig snel. ;)
 
lol, kspeel nog steeds.
premmy net afgelope, koop strax weer nieuw xD
moet eerst nog dinge afmaken van me server, dan kan mijn server met die van een vriend online en dan ga ik ook weer op real :p
ik ben een level 33 elite knight, op valoria
naam= Vacoy Silverheart


greets Vacoy


ondertussen retired :p 38 ek
 
Last edited:
level 2 en geen vokatie wel heb ik skils 14/13 die heb ik lang bij de schapen getrsaint omdat ik dat iemand anders ok zag doen en hij zei dat hij goed was dus en ik heb op ot een hele goeie ot level 47983465 gehaald maar toen kreeg ik op eens deb ug (dat rode)
 
Hoogste ooit gehad was 127 EK 81/80, maar dat account is al verkocht. Daarnaast op een ander account heb ik een 82 EK 79/76 en 52 RP 73/61 gehad, ook dat account verkocht. OT owned. :p
 
ik had een level 145 elite knight op rubera maar heb hem verkocht voor 800 euries ;)

Nu heb ik 68 elite knight maar daar speel ik amper op. Was gehackt dus. O en ook nog 61 ed op harmonia.

Later
 
121ek xerena maar die had ik verkocht aan ricardo/sigil hount zoals je weeeeeeeeeet.
 
Ik ben pas begonnen op candia met men neefje, vriend van men neefje en een vriend van mij. Was level 13, tot vandaag (2x dood gegaan snif snif). Waar skill ik het beste op in non premium? De swamp troll cave is altijd vol, dus dat zuigt asses en heb ook geen geld voor supplies dus vertel..? :p
 
Ik ben pas begonnen op candia met men neefje, vriend van men neefje en een vriend van mij. Was level 13, tot vandaag (2x dood gegaan snif snif). Waar skill ik het beste op in non premium? De swamp troll cave is altijd vol, dus dat zuigt asses en heb ook geen geld voor supplies dus vertel..? :p

Ok, hier volgt een standaardantwoord :p hou je vast

voor facc:

knight:
tot 20 ab trolls/swamp trolls
tot ~40 fibula of venore rots
daarna DC/cyclops/etc
vergeet niet te skillen

paladin:
tot 40 dist met spears op ab trolls
daarna tot 80ish dist op gobos bij de femor hills met small stones
daarna drags tot level 60~
op level 60 met boh GS runnen in poh

mage:
tot 20 ofzo ab'trolls/swamps
daarna venore rots, fibula, cyclops runnen, zo kan je nog wel effe door

dit is een saaie manier om te levelen maar het werkt wel :p
 
Back
Top