• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Xbox 360

@spice: haha tro du jag fan bry mig om de?

jag kanske vill ha ps3 för att köra med mina kompisar som ha de å? och slippa betala 500kr/år + att man inte kör så mycket för man gå i skola...

gå dampa på nått annan thread istället än här, eller gör ett eget thread o skriv dina åsikter om ps3/xbox 360 online play.
 
Donio, när pratade jag om att du skulle bli bannad från OtLand? Och ska jag skaffa mig ett liv? Hur gamal är du? Du har ju sagt olika åldrar varje gång. Tar bilder "på dig själv" från google och du bor i New York? Vafan gör du inne på OtLand 06.20 en lördag? Och varför skriver du i tråden här på OtLand när VAPus is the shit? Du kan likagärna dra från OtLand, det är ju inte första gången någon har påpekat hur falsk du är :)

knatte1, om du är så snål att betala 500kr per år, vet jag inte vad jag ska säga.
 
haha, jag är jävligt snål :)

ändå onödigt när man typ spela bara på en lördagkväll
 
Varför säljer du dyrare ifall man kan ladda ner alla dom där spelen som följer med, betyder det att ifall man köper med spel blir det dyrare? :S
 
OKEY, OKEY!

Xbox är sålt nu iaf.

2000:- fick jag för de:) mitt bjud var 2500:-
 
Back
Top Bottom