• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Big Brother 2011

Vem/Vilka vill ni ska vinna?


  • Total voters
    38
Jag skäms för alla som är med i big brother, hur kan man ens förstöra sitt liv på det sättet? Det bästa skulle ju vara om ingen vann. :) Katerina verkar ju förövrigt ha blivit tappad i golvet som barn.

Aa att vara med i big brother hade jag iaf inte velat men att titta på de går ju pga all drama o sånt :D just df ja gillar katerina, hon gör ju fan det så underhållande, fattar inte varför alla bölar, hon är med big brother inte bolibompa... t.ex. madelene, vafan gör hon där?

Sover ½ Dagen
Solar ½ Dagen
är det bättre då? hon är med på programmet för att göra något underhållande inte sola o sova.. vafan

;O (första säsong jag tittat på iaf :p)

Aha, så han är den ända som snackar skit?

Jag har inte sett varje avsnitt men jag vet säkert att alla snackar skit, Sonia snackar inte mindre än nån annan

Det är såhär,

Gurkan,Katerina,Sonia,Christian är bra vänner

Peter,Martin,Sara,Madelene är bra vänner

Simon = Alla gillar han

Det är ju 2 grupper, dom hade ju inte varit i 2 grupper om dom hade tyckt om allihop ju, det blir ju såklart lite konflikter men när gurkan och dom "snackat skit" så är det ju sant så det är ju inte "snacka skit" medans peter o dom snackar skit.. som när Rodney o Madde höll på o vara kåta i varandra, så tyckte Sonia ju att det var lite fel, inte att madelene var med rodney på det sättet utan att rodney gick till madelene och sedan flörtade med sonia, så sonia snackade med rodney enskilt och med Madelene enskilt, det hon sa till madelene var INTE att Madelene inte fick vara med Rodney, så sen när dom hade snackat så gick ju madelene till sara och började snacka skit om sonia, madelene sa : Uff Sonia liksom kom o snackade med mig o sa till mig att ja inte skulle vara med Rodney, typ "Don't touch Rodney, hes mine" fast än Sonia aldrig sa något sånt ;p


Gurkan är så jävla äckligt sliskig -.-" Bara man ser han vill man knocka han >_<!

Christan e för fan fulare XD

Ja?.. han hade ändå inte vågat göra nått =)

Och hur kan du vara så säker på de? =O
 
Gurkan är så jävla äckligt sliskig -.-" Bara man ser han vill man knocka han >_<!

samma med dina mappings, man vill ju bara knocka dig >_<
[video=youtube;WOXMBl1kwEA]http://www.youtube.com/watch?v=WOXMBl1kwEA[/video]
 
Last edited:
Alla är nominerade, vem vill ni ska åka ut denna veckan? Jag hoppas att Peter/Sara åker ut :D
 
Hoppas att Sara åker, hon är så jävla kändiskåt så det e inte sant.
Däremot tror jag att Gurkan kommer vinna BB2011.
 
orka vara ni, seriöst.. Så jävla typisk svenskar "aa vem tror ni åker ut från big brother"

<wake up call>, nobody gives a fuck ok? Shit man tror inte att ni har nog med drama och kul i era liv så att ni sitter o tittar på en sån tråkig realityserie..
 
orka vara ni, seriöst.. Så jävla typisk svenskar "aa vem tror ni åker ut från big brother"

<wake up call>, nobody gives a fuck ok? Shit man tror inte att ni har nog med drama och kul i era liv så att ni sitter o tittar på en sån tråkig realityserie..

Men herregud skaffa dig ett eget intresse istället för att whina i en tråd på OTLand om att du inte bryr dig om Big Brother.
 
Last edited:
orka vara ni, seriöst.. Så jävla typisk svenskar "aa vem tror ni åker ut från big brother"

<wake up call>, nobody gives a fuck ok? Shit man tror inte att ni har nog med drama och kul i era liv så att ni sitter o tittar på en sån tråkig realityserie..


En typisk svensk kallar jag för såna som hela tiden dricker kaffe och fikar, blir lite smått irriterande på såna perfekta perssoner
 
En typisk svensk kallar jag för såna som hela tiden dricker kaffe och fikar, blir lite smått irriterande på såna perfekta perssoner

Hahaha jösses grabben. Sa du precis att folk som dricker kaffe och fikar irriterar dig? Hur i helvete tänker du nu? Det påverkar inte dig ett jävla piss. :D
 
orka vara ni, seriöst.. Så jävla typisk svenskar "aa vem tror ni åker ut från big brother"

<wake up call>, nobody gives a fuck ok? Shit man tror inte att ni har nog med drama och kul i era liv så att ni sitter o tittar på en sån tråkig realityserie..
Ja, de har nog mer i sina liv än du. "Typiskt svenskar", ta och lämna landet på riktigt istället för att sitta och snacka skit. Att resa till turistorter och bedöma landet gills inte.
 
Hahaha jösses grabben. Sa du precis att folk som dricker kaffe och fikar irriterar dig? Hur i helvete tänker du nu? Det påverkar inte dig ett jävla piss. :D


du fattar inte så skit i det, men om du nu måste så kan jag förklara...
En typisk svensk tycker jag är såna som dricker kaffe hela tiden. Det jag stör mig på är hur dom flesta måste var så alldeles perfekta så att dom nästan överdriver. Så glad nu? :)
 
Ja, de har nog mer i sina liv än du. "Typiskt svenskar", ta och lämna landet på riktigt istället för att sitta och snacka skit. Att resa till turistorter och bedöma landet gills inte.

Det är hela poängen med resan enligt mig..
 
Back
Top