• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

CS 1.6 Hoster!

Pnurt

New Member
Joined
Apr 22, 2009
Messages
205
Reaction score
0
Tjena!
Nu är det så att jag spelat lite CS på senaste tiden, och har fått tillbaka lusten att dra upp en egen server! Jag letar efter någon som kan hosta servern 24/7 med hyfsat bra ping, (jag har stor erfarenhet av amx mod x) eller någon som vet ett bra ställe där man kan hyra server (Inte e-s eller ngt dyrare),har börjat kika runt på lite men inte hittat något :(

Vore underbart om någon kunde hjälpa mej att hosta server :) (Kanske kan bilda community?) :)



Någon som spelar cs??



// Pnurt
 
Last edited:
Vet att detta kanske inte är det bästa forumet att skriva på, men vet att det finns mycket trevligt o hjälpsamt folk här, så tyckte ändå det var värt o testa :)

StATicX: Du lirar CS?? :p
 
Ehm menar du 1.6 eller source
jag har source men inte 1.6 men vill ha 1.6 :/
 
Jag menar 1.6
Kan du inte skaffa 1.6 då? Köp i affärn eller på steam?
 
Thepiratebay.org - kör på private servers :D Lika kul, samma folk man möter...alltså dåliga polacker ;)
 
Alla polacker är inte dåliga och har du något emot polacker behöver du inte säga det :)
 
Thepiratebay.org - kör på private servers :D Lika kul, samma folk man möter...alltså dåliga polacker ;)

1: Private server suger hårt. (NO-STEAM heter dom dock)
2: Inte alls lika kul, Mest ryssar.
3: Verkligen inte samma folk.
4: Polacker är inte dåliga på cs. Dom är inte heller dåliga på Tibia, Det är bara det att på Tibia är alla runt 9-års åldern som spelar.
 
@Up
sant, polacker kan vara jobbiga på tibia det kan jag hålla med om men alla är inte dåliga :p precis som ni svenskar alla är inte bra?
Sen tycker jag också att det är mycket roligare att köra på STEAM då det fanns MYCKET mer servrar :p
 
1: Private server suger hårt. (NO-STEAM heter dom dock)
2: Inte alls lika kul, Mest ryssar.
3: Verkligen inte samma folk.
4: Polacker är inte dåliga på cs. Dom är inte heller dåliga på Tibia, Det är bara det att på Tibia är alla runt 9-års åldern som spelar.

Du kan väl inte säga emot min egen åsikt?
Om jag möter polacker på CS och jag tycker dom är dåliga, får jag väl tycka det? Samt att private servers är roliga...konstigt att freedom of speech försvinner i otland :p
 
Du kan väl inte säga emot min egen åsikt?
Om jag möter polacker på CS och jag tycker dom är dåliga, får jag väl tycka det? Samt att private servers är roliga...konstigt att freedom of speech försvinner i otland :p

Klart jag inte kan säga emot din åsikt men jag säger bara vad jag tycker om din åsikt :)
 
Du kan väl inte säga emot min egen åsikt?
Om jag möter polacker på CS och jag tycker dom är dåliga, får jag väl tycka det? Samt att private servers är roliga...konstigt att freedom of speech försvinner i otland :p

En fråga bara, tycker du att private servers är roliga för det är inget VAC?
 
Back
Top Bottom