• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dagens FAIL!

Waller

gogo
Joined
Jun 19, 2008
Messages
770
Reaction score
14
Location
Sweden
Dagens FAIL!


Min dagens fail var precis (då jag kom på tråden) jag skulle sätta mig i min dator stol men missade den totalt så jag satte mig på golvet. Fail? Ja..



Vad är din dagens fail?​
 
Dagens fail

Vaknade kände att jag var på väg att dö av hunger, så jag sprang till kylen för att göra en billys pizza. Startar ugnen och slänger in pizzan, går tbx till mitt rum och lägger mig framför en film, somnar efter någon minut .. Vaknar senare av att det luktar bränt..

Pizzan var inne i ugnen i 1 timme och var nästan helt kolsvart



Men jag käkade den ändå för jag var så jävla hungrig ...

FAIL!
 
Detta hände igår,

Jag kom lite sent t en lektion, typ 10 min, så min lärare såg mig och gick ut ur klassrummet till mitt skåp(jag var där och tog ut matte böcker), hon snacka sönder typ ville stressa mig, så jag hade glömt mina nycklar i skåpet så låste jag.. så fick ja bryta upp mitt lås och betala 40kr bara för ja kom 10 min sent =/
 
Detta hände igår,

Jag kom lite sent t en lektion, typ 10 min, så min lärare såg mig och gick ut ur klassrummet till mitt skåp(jag var där och tog ut matte böcker), hon snacka sönder typ ville stressa mig, så jag hade glömt mina nycklar i skåpet så låste jag.. så fick ja bryta upp mitt lås och betala 40kr bara för ja kom 10 min sent =/

Fick du betala 40 kronor för att du kom sent till lektionen?
 
Fick du betala 40 kronor för att du kom sent till lektionen?

Nej, hade ja inte kommit sent så hade min lärare inte hållt på o "stressa" mig o då hade ja nt glömt nycklarna i skåpet XD
 
Jag spela fotboll idag. Ja skulle köra en volley, men trilla. Slog ögonbrynet i en kant och spräckte skiten. Morsan sydde ihop de. ;)
 
Hände mig idag också. Fast då var den en polare som drog bort stolen. Inte kul alls, faktiskt.
 
Cloow, bjuder du på middag någon dag? :p




Dagens fail för mej... neh... inget... inte gjort nått fail idag =(


Hände mig idag också. Fast då var den en polare som drog bort stolen. Inte kul alls, faktiskt.

den snubben hade jag nitat, ingen tvekan
 
Haha, fett skönt att läsa igenom denna tråden. Man får sig alltid ett litet skratt på kvälls kvisten! :D
 
Höll på att bli ett stort FAIL!



Aja är på Syrianska - Norrköping, det är som 5 minuter kvar, aja jag tar upp min iphone och börjar filma, nått som jag brukar göra, vad händer? Syrianska gör mål, så alla börjar skrika och hoppa, själv kasta jag upp min iphone u luften, men inte så högt, sen kom jag på att det var min iphone jag kasta, så jag fick panik och försökte få tag i den, den stutsa lite här och där (ni vet när man håller på att tappa nått så gör man nått med händerna) men jag fick tag på den.
 
Back
Top