• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dags att skaffa moppe!

varför skaffa körkort om du ska trimma? tar polisen dig kommer de förmodligen pröva moppen, spelar ingen roll om du har blackbox :p

Som sagt , det finns inte många poliser där jag bor! Och om det skulle hända så är det bara att köra ifrån dom ^^
 
Som sagt , det finns inte många poliser där jag bor! Och om det skulle hända så är det bara att köra ifrån dom ^^
Du ska inte utgå ifrån att det inte är några poliser där du bor, för det finns poliser överallt. Du vill ha en moped för att dina kompisar har det ;)
 
Som sagt , det finns inte många poliser där jag bor! Och om det skulle hända så är det bara att köra ifrån dom ^^

Köra ifrån dom? Då behöver du ju inget kort? Ska du köra med oreggad moped också? Eller täckt skylt? Tänk om, tänk rätt, köp bil istället.
 
Avisst.. trimma å kör ifrån dom... då får du ju äran att bli satt som olämplig bilist å därmed får du ej ta körkort förens du är 20 bast.
Precis det som händer med ungar som tror det är smart att köra som gangstars på mopeder.

Men det är ju det... det man inte vet... antar man å spelar gangster om det istället... coolt? ja för oseriösa personer..
Hade jag varit som dej hade jag heller sattsat på att greja ett hem, fixa å dona upp allt till high tech, storbilds hd tv, hemma bio, nya möbler å allt möjligt.
Möjligheten att kunna bjuda hem folk.. Detta gjorde jag redan som 17 åring...

Men visst.. sattsa på en trimmad moppe istället... det verkar ju ett mycket bättre val :)
 
ungefär 8000-9000 , vill inte ha något för dyrt

Avisst.. trimma å kör ifrån dom... då får du ju äran att bli satt som olämplig bilist å därmed får du ej ta körkort förens du är 20 bast.
Precis det som händer med ungar som tror det är smart att köra som gangstars på mopeder.

Men det är ju det... det man inte vet... antar man å spelar gangster om det istället... coolt? ja för oseriösa personer..
Hade jag varit som dej hade jag heller sattsat på att greja ett hem, fixa å dona upp allt till high tech, storbilds hd tv, hemma bio, nya möbler å allt möjligt.
Möjligheten att kunna bjuda hem folk.. Detta gjorde jag redan som 17 åring...

Men visst.. sattsa på en trimmad moppe istället... det verkar ju ett mycket bättre val :)

"Greja" ett hem + alla de saker du nämnde för 8000 spänn? Good luck med det.
 
å du tror jag hade 8k när jag började? ;)

Får man fråga vad du fick allting ifrån? Alla har inte föräldrar som tjänar sjuka pengar och ger en stor del till sitt/sina barn, om det nu är fallet såklart! :)
 
aa fast jag skrev på typ sida 1 kolla blocket :p menjaja
 
Köp en Gilera Stalker eller en Piaggo Typhoon. Renovera en Stalker från grunden till ny för något år sedan. Den blev sjukt bra och även när jag köpte den och hade alla möjliga fel och typ rostat ihop till en knöl starta den ändå. Hade kört på en Stalker eller Typhoon. Var en sådär moppe tönt förr :$

+ För 8000-9000 får du en sådan moppe i ett bra skick och de är kvalité ända upp till handtaget
 
Back
Top