• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Datorn stängs av olika tider....KOLLA HIT!

Exotis756

нσѕтєя | мαρρєя
Joined
Jan 8, 2011
Messages
39
Reaction score
0
Hejhej, Jag hade det här problemet innan och jag trodde det blev fixat för den inte stängde av sig själv, men det gör den endå, Datorn stängs av av sig själv då och då det är olika ibland kan den vara på några dagar ibland nån timme och sånt, men den stängs av typ som att dra ut kabeln i bak.. Jag kan inte göra datorn heller till fabrik inställningar det går inte, För att det är en kopia på windows 7 och jag vet inte hur jag fixar de. vet inte hur jag ska få windows vista , Kan man få hjälp?
 
Blir den möjligtvis överhettad?
Hade en bärbar som fläkten var dum i huvudet på och den stängdes av rätt snabbt när det blev krävande.
 
Det händer när jag kryssar ner messenger eller nått liknande program, ibland när jag ochså trycker ESC
 
Installera Speedfan och kolla hur varm den är :)
hade samma problem länge sen, ominstallera datorn typ 6-7 gånger vilket var jobbigt att göra men sen installera jag speedfan och det var runt 80 grader :p
 
Aaa men hur mycket ska den vara på för normalt och onormalt?
 
har för mig att vid 70 grader börjar det bli för vamrt, hur mycket står din på just nu?
 
Har tyvärr dåliga nyheter, ditt moderskort friteras. PRECIS samma sak hände mig, vid helt random klockslag så dog datorn, dampade lite...men tänkte att det inte betydde något.

"Kanske något program jag installerat?" - avinstallerade 40% av alla program, fortfarande dog datorn :/

Mitt skäl var ju att jag hade en 4 år gammal dator som har varit på natt och dag.
Hur gammal är din dator? och är det en stationär eller?
 
Back
Top