• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Filmtips Tråden!

Sluta streama förfan, rädda för att bli tagna om ni tankar?

Man är ju 100% säker på att man får bra kvalité om man laddar ner 720 divx filmer.

Avundsjuk för att vi är pr0 haxx0r streamers?!
Nä men jag orkar bara inte sitta o vänta o ladda ner filmerna.. Bättre o Click & Watch :D Icefilms har hd Divx kvalite.. Det är bra som fan för streaming :)
 
Enligt otlands regler står det inget om att man inte får sätta upp en TPB länk, det kan vara vilken länk som helst... så länge man inte gör något olagligt, man gör ju inget olagligt genom att länka sidan här...

OtLand - Rules
 
Enligt otlands regler står det inget om att man inte får sätta upp en TPB länk, det kan vara vilken länk som helst... så länge man inte gör något olagligt, man gör ju inget olagligt genom att länka sidan här...

OtLand - Rules

Ägarna av OTLand kan dock ta bort det om de vill.
 
@Krille09 känns värdelöst o sitta o spendera en timme på o lägga upp tpb länkar till alla om mods o sånt tar bort det sen.. Jag lär inte göra det utan mods apporval :p
 
Nej, ni får inte länka till olika filmer på tpb. Detta för att Otland inte stödjer sådan aktivitet.
 
Nice tråd, rep++ =)

Drama (?)
Notorious

Precious

Action
Battle Royale (Riktigt skön film :D)
Sin City
Kill Bill

Komedi
Scary Movie (1-4) Hahaha skönaste filmerna ever made, 5an kommer snart :)
 
Några filmer som jag rekommenderar:

Notorious
How High
Friday
Next Friday
Friday After Next
Don't Be A Menace to South Central While Drinking your Juice in the Hood
Boyz N the Hood
South Central
Menace II Society
Higher Learning
Juice
8 Mile
Get Rich or Die Tryin
 
Såg på dessa igår.. Riktigt bra filmer!

The blind side -> Om michael Ohre <- NFL spelare (Skit bra film)
American Psycho
Law Abiding citizen -> Riktigt bra oxå!
Tooth Fairy -> mer som familje film

Skriver fler om jag kommer på nån
 
Rekomenderar fäbojäntan och alla ridskolan. Om 8 mile platsar på listan gör fan dom här det också!
 
Back
Top Bottom