• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Gamemasters, Tutors, Community managers behövs!

carbine

There’s too much blood in my alcohol system.
Joined
Jul 23, 2013
Messages
69
Reaction score
11
Location
Sweden
Hejsan! första december startar jag min otserver. Ni som är intresserade att hjälpa till på server får gärna kommentera.
Jag har gjort en Thread på Advertisement så jag kopierar texten hit så får ni sjävla läsa! Ha de bra så länge!

// Jimmy

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

2ec2aoh.jpg



Information

NumbCorn in a full evolution world with custom spells, monsters and weapons. Your first character will spawn in the main Temple, if you decide to create another character you can choise between nine citys to be your main town. Inside our world you will face lots of fun gameplay. Talk yo mountseller and recive mount! If you create a guild and invite 8 members you can travel to our guild land, there you will face hunting spots, quests spots and more. If you are a fan of Capture The Flag, you can start the event by your own and go to our Ctf chat and let everyone now. We also added war events. When you teleport to war event you can choise what side you will spawn in and start your fight.
Inside game you will find lots of more fun.
t4vev8.jpg


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Stages

1 to level 1000 - 99999x
1001 to level 5000 - 6666x
5001 to level 10000 - 4444x
10001 to level 20000 - 3333x
20001 to level 30000 - 1111x
30001 to level 50000 - 999x
50001 to level 75000 - 500x
75001 to level 100000 - 300x
100001to level 200000 - 200x
200001+ level, 100x

Rates

• Skill (100x)
• Magic (90x)
• Loot (7x)
• Spawn (5x)
2q2g1z4.jpg

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
PVP
If you have that type of player who loves to pvp, this is a good place for you. In Numbcorn you will find many pvp spots.
Be aware, You can still get white skull, red skull and black skull.
You are protected to level 25000.
2wml4yw.jpg

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Features

• Full Evolution
• Jail System
• Many Hunting Spots
• Many Quests Spots
• Custom Citys
• Custom Spells
• Custom Weapons
• Rollercoaster
• Custom Monsters
• Lots of more!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Visit our page:
http://numbcorn.sytes.net/

We are trying to have the server open at all times. If we have added new stuff into the world we might have to restart the server from 3 min.

if you are instrested to help us with our world you can always contact us on email: [email protected]
We are searching for gamemaster, tutors, community managers.

thank you for reading this topic.
 
För hög exp imo, varför börjar du inte med typ x500 istället för x99999?
 
För hög exp imo, varför börjar du inte med typ x500 istället för x99999?
Man kan väl välja vilken experience man vill ha själv? Eller ska man följa vad andra säger..
 
Haha, jag tycker hela konceptet är tråkigt.. Det roliga med tibia är att man får kämpa, leta och bilda grupper för att klara av sakerna. Inte gå genom en teleport för att komma till questen/monstret man ska döda. Förstör hela grejjen..
 
Det finns hur många server som helst med 99999999xp, teleports, 4534534 quests, 3244324 bossar, pvp system, vip system allt sånt skit... Vad gör denna serven bättre än alla andras?
Förstår du vad jag menar? Varför skapa en server när det redan finns många som är i pricip likadana
 
Det finns hur många server som helst med 99999999xp, teleports, 4534534 quests, 3244324 bossar, pvp system, vip system allt sånt skit... Vad gör denna serven bättre än alla andras?
Förstår du vad jag menar? Varför skapa en server när det redan finns många som är i pricip likadana
säg de till alla rlmaps där ute..
 
Det finns hur många server som helst med 99999999xp, teleports, 4534534 quests, 3244324 bossar, pvp system, vip system allt sånt skit... Vad gör denna serven bättre än alla andras?
Förstår du vad jag menar? Varför skapa en server när det redan finns många som är i pricip likadana
Du har just skapat en server som är i princip exakt likadan som alla andra, det jag vill komma fram till :p

EDIT: Läste helt fel namn, trodde du var rucklet som skapat otn, sry :p
 
Back
Top