• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hur mycket hp och

Quaro

Chicken
Joined
May 24, 2009
Messages
1,269
Reaction score
11
Location
'
Hur mycket tycker ni att man ska få hp och mana per level?
asså på alla vocs

Jag tycker typ 30 mana och 5 hp på sorc och druid
50 hp för knight och 4 mana
20 hp och 30 mana för pallys
 
Last edited by a moderator:
Druids / Sorcerers: 30 mana - 5 hp
Paladins: 10 mana - 15 hp
Knights: 5 mana - 30 hp

Edit: Pallys hade för mkt, och ändra knights liv.
 
Last edited:
Som det är nu får alla vocs samma mana+hp+cap per level och själv tycker jag det funkar bra men är inte perfekt.


Själv tycker jag knights ska få tillbaks sin gamla healing och uh som druids gör men behålla sitt gamla hp/mana/cap.
Sorcs borde få lika mycket som de får nu men druids borde få mer hp och mindre mana, kanske 7/28 eller 8/27 och bättre och billigare healing spells och istället tar man bort "sorc"spells.
Paladins är ganska bra som de är tycker jag, kanske borde köra med bow och crossbow och sds istället, tycker det var mycket roligare men annars är de bra.

@knights\paladins med mer hp: De behöver inte mer hp, bättre healing skulle hjälpa mycket mer.

Det bästa skulle vara att gå tillbaks mot 7.6-style utan aimbot och sorcs\druids skadar mer men missar ibland, paladins skadar mindre men har sds också och knights skadar som de gjorde mellan 7.6 och 8.0 men healar mer.
 
Last edited:
japp men jag tycker att paladins ska ha mer hp så dom inte dör för lätt.
 
Det ska vara tvärtom för mages och kniggar, det är det alltid.

Min "stage":

<MANA>/<HEALTH>
Mages - 30/5
Pally - 15/10
Knigg - 5/30
/Limannen

I så fall borde paladins få antingen 20 hp eller 15 mana :)
Och knights kommer dö i stort sätt lika lätt om de inte har healers eftersom deras pots healar lika mycket i alla levels.
 
Jag tycker då man kan göra så uh healar mer så det är lite lättare för knights att överleva och typ 20-25 hp till paladins
 
Back
Top