• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Läxa och Skola är för mycket!

Ehm svenneturken? Okay jag sa bara att det låter fult, men vissa ord är okej att säga, inte "ska bara skapa en thread" "låter lame" vadå är du 96a eller? -.-

Faktist 97a, om du inte var så retarted så skulle du märkt det när han sa att han går i 7an..
 
Sluta klaga ffs... Det är inte så att läxorna du får är svåra precis -.-

Jobba i skolan istället för att sitta o whina på internet!
 
Sluta klaga ffs... Det är inte så att läxorna du får är svåra precis -.-

Jobba i skolan istället för att sitta o whina på internet!


Det är fortfarande en dusskusion -.-
 
sluta spela dum -.- du vet att jag mena disskusion

Offtopic: Fanns vissa som lider av dyslexi så håll inte på
 
ojojj säger snubben som började här på otland i sommras.. patetisk snubbe..

Tog det dig 5 timmar att komma på något sånt där? Vem är det som är patetisk då? Jag kan inte rå för att du är efterbliven och har spammat ända sen du kom hit till OTLand men å andra sidan så gör då jag inte det..
 
Tog det dig 5 timmar att komma på något sånt där? Vem är det som är patetisk då? Jag kan inte rå för att du är efterbliven och har spammat ända sen du kom hit till OTLand men å andra sidan så gör då jag inte det..

Håller helt med dig, men att det tog han 5 timmar behöver nödvändigtvis vara sant.
Han kan ha varit offline, och kom hem nyss.
 
Men varför ens bry sig om tråden om du tycker den är onödig? Låt den var oläst istället för fan ...

Nej men äre bara jag som är trött på alla p12or som blivit så lata så dom till och med sitter o klagar på att dom får 5 läxor i skolan....

Men men det är upp till er ni kanske planerar på att leva på eran mor/far resten av livet.

Tycker fan synd om er som klagar

@Quaro
dyslexi är ingen anledning att INTE få läxor det är mer en anledning till att få fler läxor då man har de svårare.
 
jävla puckon, gör läxan å få en framtid eller sitt här å gnäll å bli en crack hora på E4:an. Välj Själv.
 
Fattar inte vad allas problem är, folk vill bara diskuttera va fan dom vill med skolan att göra, man kan fan dela saker med varandra, ni som går i 9-3 gymnasium STICK, eftersom ni tror att är fjortisar bara för att vi är 14, bra då är ni väl bögar, GOD DAME, THEY ARE GAYS OMFG!!!
Fjortisar, emos, bögar, homos, lebbar vad man än är så har man fan lätt att lägga sin åsikt. och ni behöver inte förstöra en tråd för att ni inte gilla det, Mods borde fan ge mark en bann...
 
Fattar inte vad allas problem är, folk vill bara diskuttera va fan dom vill med skolan att göra, man kan fan dela saker med varandra, ni som går i 9-3 gymnasium STICK, eftersom ni tror att är fjortisar bara för att vi är 14, bra då är ni väl bögar, GOD DAME, THEY ARE GAYS OMFG!!!
Fjortisar, emos, bögar, homos, lebbar vad man än är så har man fan lätt att lägga sin åsikt. och ni behöver inte förstöra en tråd för att ni inte gilla det, Mods borde fan ge mark en bann...

En MOD borde ge dig ban samt skicka tillbaka dig till dagis så du kan lära dig hur man uppför sig, samt lära dig stava.
 
Idag hade jag ett matte prov, läraren ringde hem till mig, sa till min morsa att jag fått full pott och att jag egentligen borde arbeta med 9:eek:rna...
Men, fortfarande tackade jag nej, men ett stort ja åt att få arbeta i 9:eek:rnas böcker.
 
Idag hade jag ett matte prov, läraren ringde hem till mig, sa till min morsa att jag fått full pott och att jag egentligen borde arbeta med 9:eek:rna...
Men, fortfarande tackade jag nej, men ett stort ja åt att få arbeta i 9:eek:rnas böcker.

Lyssna nu, vill bara dela med mig min tanke nu, ta inte åt dig men jag tror inte vad du säger... bara för att du fått full pott på ett matte prov betyder inte att du får arbeta med 9ans mattebok. Alla matteprov är indelade i olika kapitel, det är inte så att du har 5 matte prov / termin som handlar om exakt samma sak. Det är även så att bara helt onödigt o plugga 9ans mattebok om du har 8ans eller 7ans då det är samma sak endå xD och man lär sig inte... även fast du går i 9an och får läsa gymnasie A boken så hjälper det inte alls :p (own experience! :p) matte A är skit lätt.... xd
 
Lyssna nu, vill bara dela med mig min tanke nu, ta inte åt dig men jag tror inte vad du säger... bara för att du fått full pott på ett matte prov betyder inte att du får arbeta med 9ans mattebok. Alla matteprov är indelade i olika kapitel, det är inte så att du har 5 matte prov / termin som handlar om exakt samma sak. Det är även så att bara helt onödigt o plugga 9ans mattebok om du har 8ans eller 7ans då det är samma sak endå xD och man lär sig inte... även fast du går i 9an och får läsa gymnasie A boken så hjälper det inte alls :p (own experience! :p) matte A är skit lätt.... xd

Tog orden ur min mun.
 
En MOD borde ge dig ban samt skicka tillbaka dig till dagis så du kan lära dig hur man uppför sig, samt lära dig stava.

Ska jag ta det här som mobbing?, du vet folk har vissa svårigheter i skolan, så värför kan ni inte bara låta alla, emo,fjortis och alla olika få dela sin diskussion, låter bara helt jävla random av dig att säga att man ska lära sig stava när du inte kan sätta punkt eller , btw

"dig till dagis"." Så du kan"

Lyssna nu, vill bara dela med mig min tanke nu, ta inte åt dig men jag tror inte vad du säger... bara för att du fått full pott på ett matte prov betyder inte att du får arbeta med 9ans mattebok. Alla matteprov är indelade i olika kapitel, det är inte så att du har 5 matte prov / termin som handlar om exakt samma sak. Det är även så att bara helt onödigt o plugga 9ans mattebok om du har 8ans eller 7ans då det är samma sak endå xD och man lär sig inte... även fast du går i 9an och får läsa gymnasie A boken så hjälper det inte alls :p (own experience! :p) matte A är skit lätt.... xd

På en delvis har du rätt, men vissa kan få full pott på prov och delvis så kan dom få jobba med bättre matte, som min kompis som är skit liten han har 1 gymnasium engelska och 9 matte fast han går i 8? som jag, så om du fått full pott på prov jobbar bra, och ser matte läraren att du är bra nog för att få högre kundskaper så kan han få 9:ans mattebok.. så delvis haru fel och rätt:D
 
Back
Top