• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Önskelistan... Vad ska man önska sig egentligen?

Så mycket pengar så ingen i min familj behöver jobba.

ckw4c.png
 
Jag gillar Champion, de är snygga och funkar bra.
Föreslår denna: Champion Daytona.
Skulle jag inte ha min nuvarande skulle jag nog köpa den där. Det är rabatt på den just nu också! :eek:
 
Jag fyller år snart och ska önska mig en klocka. Några förslag? Jag vill ha nått som liknar en "traditionell" herr-klocka, typ: Festina - Ur & Penn fast lite snyggare. Max pris 4k
Finns snyggare på Stjärnurmakarn men de är dyrare. Men tror det finns ett par för 4k max. Men är det inte snyggare med en klocka som har en "cleanare" look. Typ helt svart eller vit och enfärgad urtavla. Kanske datum eller något bara. Köpte en sån här: Axcent Episode - Ur & Penn
 
en jävla massa pengar, så man kan köpa vad man vill med dom.
 
vilket är det bästa skjutspelet? lirar cs nu så behöver inte vara överdrivet bra grafik men bara det inte det får inte se barnsligt ut som battle field. spelkänslan ska vara på topp
 
vilket är det bästa skjutspelet? lirar cs nu så behöver inte vara överdrivet bra grafik men bara det inte det får inte se barnsligt ut som battle field. spelkänslan ska vara på topp

Battlefield 3 barnsligt? ;D Antar att du körde på low, om din dator ens klara det! :-]

Det bästa 5v5 spel med känsla är tyvärr fortfarande CS 1.6, du får helt enkelt vänta ett par år till tills det kommer ersättare ;]
 
Back
Top