• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Haha "sluta lek lång. sluta ta saker från andra hitta på något eget"

100 på att han tog sluta lek lång från den där inspelningen från en ventrilo när några får riktigt damp (tror den är postad här på svenska delen eller i chit chat)

de där på ventrilo är fan sjuka xD
Jävla damp
 
Theotserver?

Någon som har varit inne på Theotserver? Den va på nån timme idag.. hann aldrig in tyvärr.. nån som va inne o kan säga om den va bra/dålig? :p Av o bara läsa advertise tråden http://otland.net/f43/sweden-8-5-theotserver-com-47999/ bler jag galet kär dirrekt.... Den är ju sjukt advance.. Counter-strike in game... Hunter class som tar bort hp bar och namn o gör en till ett träd.. druids som e 100% invisible till players, knights special moves etc... Ser ju sjukt kul ut :p
 
Någon som har varit inne på Theotserver? Den va på nån timme idag.. hann aldrig in tyvärr.. nån som va inne o kan säga om den va bra/dålig? :p Av o bara läsa advertise tråden http://otland.net/f43/sweden-8-5-theotserver-com-47999/ bler jag galet kär dirrekt.... Den är ju sjukt advance.. Counter-strike in game... Hunter class som tar bort hp bar och namn o gör en till ett träd.. druids som e 100% invisible till players, knights special moves etc... Ser ju sjukt kul ut :p

Såg vädigt bra ut. men jag trodde att det skulle vara low exp. Men det är ju hur högt som helst, och edited roxor map.
 
@up Vem är Henrik Dorsin? :p


@Edit: Någon som vill börja theotserver med mig? Behöver folk som har braaao pvp! Det blir store stor krig ikväll!
 
@up det är fan riktigt kul ändå :p jag är level 200 nu snart :)
Riktigt coola features etc.. Joina nu alla så tar vi över hanige castle om 2 och en halv timme :D

@Edit: Jag heter Qkn ingame :D Så skriv om ni needar hjälp eller nått!
 
Last edited:
@up det är fan riktigt kul ändå :p jag är level 200 nu snart :)
Riktigt coola features etc.. Joina nu alla så tar vi över hanige castle om 2 och en halv timme :D

@Edit: Jag heter Qkn ingame :D Så skriv om ni needar hjälp eller nått!

Jag (Daemon Tools),Ghamie, Funkmaster Flex, taffy smokes that piff ska ta över castle kl 8 idag :D Joina våran guild Endless Shine om du vill.
 
Back
Top