• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

3reyck.jpg
 
Vad tycker ni om kiwi då? Fyfan vad jag hatar kiwi... så jävla äckligt sist jag åt det var typ förra året eller nåt sånt :S
 
Någon som har bra tips för halsbränna?
Dom flesta säger "ta halstabletter bara" har prövat många olika i ett bra tag nu sen tidigare, hittade ingen som hjälpte så mycket :/
Har druckit bara te idag utan socker utan mjölk osv osv.. (Tycker själv det smakar godast så det däför)
Har inte ätit så speciellt mycket idag pga att jag inte orkar svälja så ofta eller nåt
Har aldrig haft så ont i halsen :S
 
Te med honung är bra för halsbränna. ^_^
 
Owhh.. gillar inte riktigt honung, men gör så jävla ont så jag blandar in med lie honung om jag nu har det hemma

Tack för tipset btw :)
 
Började igår natt, hade svårt att sova och började med att jag var torr i halsen, så jag gick och drack lite vatten och la mig igen, sen blev det torrt igen och började göra ont när jag svalde. Nu gör det ganska ont hela tiden, men mest ont gör det när jag sväljer och det kittlas i halsen när jag pratar ganska tyst så jag får prata mycket tystare än normalt
 
Började igår natt, hade svårt att sova och började med att jag var torr i halsen, så jag gick och drack lite vatten och la mig igen, sen blev det torrt igen och började göra ont när jag svalde. Nu gör det ganska ont hela tiden, men mest ont gör det när jag sväljer och det kittlas i halsen när jag pratar ganska tyst så jag får prata mycket tystare än normalt

Tror att det är förkylning på gång. Min förkylning börjar gå över nu. Exakt samma sak hände mig.
 
Just nu försöker jag med vanlig vanilj glass och sen efter det te, ska testa med honung imorgon är så trött nu :S

- - - Updated - - -

Du har nog rätt :/ Har en massa snor i näsan och när jag försöker få ut det så börjar jag nästan spy :S
vet inte ordet för vad det kallas men det som händer när man är jävligt äcklad t ex, man vill spy men ändå inte typ

- - - Updated - - -

Ska försöka sova nu, blir nog svårt
 
Helt på en annan sida.

Vad tycker ni om att skämta om någons död? Att man skriver typ "RIP" i deras logg på facebook? Sedan att dom säger typ "pallar inte snacka om det, skulle vara schysst om du inte frågade igen". Tycker ni att det räknas som ett skämt?
 
Tycker det är inte speciellt kul...
---
Föresten, kunde inte sova någonting så steg upp runt 03.30 och började kolla på tv och drack en massa glas med te och honung. Halsen är mycket bättre, tack för det tipset :) men nu däremot spyr jag ist iblandoch kommer blod när jag snyter mig.
Men har hänt mig förut några gånger, var mest halsbrännan som jag ville få bort
 
Back
Top