• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Men fan sätt på er solglasögon om ni får ont i ögonen, eller sänk ljusstyrkan :) Vitt är fint
var fan omöjligt förut att läsa alt pga jävla färgerna
 
Men fan sätt på er solglasögon om ni får ont i ögonen, eller sänk ljusstyrkan :) Vitt är fint
var fan omöjligt förut att läsa alt pga jävla färgerna
Nej de är inge bra! Om du kollar genom en hel stor tråd med massa inlägg skulle man kunna tro att allt är 1 jävla stort meddelande, enda som får mig att inte tro det är profil bilderna. :)
 
Den ändå som är like aktivt om inte mer så är det shadowcores delen/lunar
 
Någon mer som ska se black sabbath när de kommer till friends? Hoppas ljudet inte är lika kasst som sist jag var där bara :(
 
Någon mer som ska se black sabbath när de kommer till friends? Hoppas ljudet inte är lika kasst som sist jag var där bara :(
Det kommer troligtvis vara lika kefft, det är pga hur arenan är formad... Därför de installerar massa högtalare osv nu... :/
 
Kul att Obama kommer hit och ställer till med massa trafikproblem. Ska ägga hans bilar när han åker på E4:an.
 
jo, din avatar xd

nej men hela forumet verkar vara dött nu efter bytet ifrån vBulletin till XenForo :cool:
Det var lika dött innan, bara aktivitet i shadowcores och company.
 
Back
Top