• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

De som jag sett på senaste tiden (har inte laddat ner sen ipred <_<)
är yes man, the hangover, 300 ... hmm blev inte så mkt har säkert glömt något, men iaf alla de var bra :)

Varför inte :eek:?

Jag har tankat säkert 500-600 GB sen ipred.

Skaffat Ipredidator nu för nån dag sen för att va lite säkrare :p men tankade innan det också (det mesta av dom där 500-600 GB)
 
Jag tror ni alla har fattat en liten sak fel :S

Du som laddar ner åker inte dit, du kan åka dit, men det kommer inte hända :S
De vill åt de som laddar UPP filerna på t.ex piratebay...
Läser ni inte nyheter ? "24 årig kvinna laddade upp 6 låtar, fick böta 300.000 kr.", "man vid 30 års åldern hade laddat upp över 20 filmer och väntas en bötning på över 2 miljoner kr.", o sån skit.
Fast de har ju glömt en sak, de har ju inte dom pengarna xD Så det kommer bara ältas på i några månader till, för i Januari, om jag inte har läst fel, så ska antingen FRA eller IRPED-lagen försvinna, vet ej varför, men jag tror det var IPRED iaf.

Jag laddar hem säkert 2-5 filmer varje dag, och inte för att glömma alla serier avsnitt jag laddar ner xD Typ 10 säsonger av Vänner t.ex.

/Limannen
 
Någon annan än jag som tycker att alla blir kortare för varje år? dom som går i 7:an t.ex ser ut som att de skulle gå i 4:an wtf någon annan än jag som tycker de ? grymt störande och se dem imo
 
Någon annan än jag som tycker att alla blir kortare för varje år? dom som går i 7:an t.ex ser ut som att de skulle gå i 4:an wtf någon annan än jag som tycker de ? grymt störande och se dem imo

Nu var du elak :<, Jag är 16 år om en månad och 165 cm .. :<
 
Någon annan än jag som tycker att alla blir kortare för varje år? dom som går i 7:an t.ex ser ut som att de skulle gå i 4:an wtf någon annan än jag som tycker de ? grymt störande och se dem imo

Vad jag tycker är jobbigt är att många amerikaner som är runt 15 ser ut som 18-19 :s
Och jo, på vissa ställen i Sverige är folk sjukt korta :s
Själv är man 18 och är 180
 
Tycker 15 åriga tjejer ser mycket äldre ut än vad dom är och med killarna är det tvärt om :p

Själv är jag 18 och 184 (Kortast i klassen :()
 
Någon annan än jag som tycker att alla blir kortare för varje år? dom som går i 7:an t.ex ser ut som att de skulle gå i 4:an wtf någon annan än jag som tycker de ? grymt störande och se dem imo

Samma här, helt sjukt va små de är.
Första tanken man får är ju:
Jaha, är det några 10 åringar som besöker högstadiet?

Alla från A-F 9:klassare är de enda långa kvar :S

Undra hur det kommer se ut om några år, jävla pygme skola xD hah

Btw, någon som stör sig lite på Spotify reklamen?

Jag börjar få sådant ryck när den där rapparen börjar snacka om att "gatan kommer koka, 18 år...kostar ingeting!",GRRHH !

Anyone agrees? :S

Ett tips: det jag gör vid varje reklam, är att jag stänger direkt av spotify, och startar om det....vi snackar om max 5 sek :p
 
Last edited by a moderator:
03:35 Neon [49]: Where is promotion seller?
03:36 Ice Drut [69]: pl?
03:36 Neon [49]: No...
03:36 Ice Drut [69]: xd

Ovanligt? ...
 
Det är nog inte att dom blir kortare utan att du blir längre :p Du va nog exakt lika lång när du va i den åldern
 
03:35 Neon [49]: Where is promotion seller?
03:36 Ice Drut [69]: pl?
03:36 Neon [49]: No...
03:36 Ice Drut [69]: xd

Ovanligt? ...


Haha inte alls xD har några riktigt fina kan posta dem imorron :p

---

Jag är 17 och nära 2 meter. Är hellre lång än kort men skulle vilka vara lite kortare :p
 
Back
Top