• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdagsvalet 2

Du glömde minustecknet, (-118 har du i IQ). Jag har massor med svenska kompisar som verkligen har en IQ över 100 och de röstade på ett parti som vill förbättra sverige alltså M. Ni som är glad över att SD kom in och är vågmästare, det håller inte länge till för MP förhoppningsvis går med Alliansen ;)


Seriöst, det du skriver har inget samband och är fel. Tycker du ska ta reda på vad demokrati, rasism och främlingsfientlighet betyder för du verkar inte veta det och blandar ihop allt med allt och då blir det som du sa skit skapar mer skit.


Jag tycker du ska ta och kolla dina äldre inlägg och vad du har sagt om Muslimer så får du svaret på hur du har kränkt mig :)

Jaså? Ändå tycker du att kurder, syrianer och turker är en pest för samhället. Visst du får tro vad du vill men det betyder inte att du ska gå till attack mot andras tro som SD gör och du har gjort kanske du har ändrats nu folk ändras hela tiden vissa ändras till bättre andra till sämre.

Vi kan börja om på nytt, min religion lärde mig att jag ska förlåt folk för att vi människor gör fel hela tiden :)

Härligt att du ser det från det perspektivet, tack för att vi kan börja om på nytt
 
up:

Vadå vet inte? läs igen och stäng av dina tankar fördomar om sd se dom för vad dom gör för sverige och inte vad dom gör mot, det du verkar tro invandrare man måste offra så är det bara livet är inte enkelt och välfärden måste flyta på så det finns inget man kan göra åt det.
Nej du, vi kom till Sverige för att få ett bättre liv och för att få den demokrati vi inte fick i vårt hemland. Så jag tänker ta fan i mig inte vara tyst om att folk vill komma och förstöra Sverige som folk förstörde mitt land för jag älskar Sverige lika mycket som jag älskar Irak.

Eftersom ni tror att jag är emot minskningen av massinvandringen så skriver jag det med stor text så ni vet.
JAG ÄR FÖR MINSKNING AV INVANDRINGEN I SVERIGE TYCKER ATT SVERIGE TAR IN ALLDELES FÖR MYCKET OCH GER ASYLTILLSTÅND TILL TJUVAR IST FÖR FOLK SOM VERKLIGEN BEHÖVER DET!

Ha en trevlig dag :)
 
Nej du, vi kom till Sverige för att få ett bättre liv och för att få den demokrati vi inte fick i vårt hemland. Så jag tänker ta fan i mig inte vara tyst om att folk vill komma och förstöra Sverige som folk förstörde mitt land för jag älskar Sverige lika mycket som jag älskar Irak.

Eftersom ni tror att jag är emot minskningen av massinvandringen så skriver jag det med stor text så ni vet.
JAG ÄR FÖR MINSKNING AV INVANDRINGEN I SVERIGE TYCKER ATT SVERIGE TAR IN ALLDELES FÖR MYCKET OCH GER ASYLTILLSTÅND TILL TJUVAR IST FÖR FOLK SOM VERKLIGEN BEHÖVER DET!

Ha en trevlig dag :)


Bra människa där tack för att du skrev det nu behöver jag inte fortsätta lägga ner tid på denna tråd, behövde inte det innan heller men det är bra att du tycker/vill ha det så.

Vi i sverige kallar finland för rasister för att dom inte tar in fler invandrare samtidigt som dom säger att dom inte kan ta in fler för dom kan inte försörja fler och sitt eget folk, medans sverige fortsätter att ta in utan en enda jävla tanke på vad som kommer att hända.

Läste något om omval inte för att det kommer bli det men om det nu skulle bli det skulle jag lätt ändra min röst från centern till sd, bara för att.
 
Jag stängde tråden själv. Den va en diskussion om vilket parti man ska välja och nu är valet över så den är slut. Ingen tycker att invandringspolitiken är rasistisk det är inget fel med vad är det ni inte förstår? Det rasistiska med detta svin parti är att de vill inte ha någon Muslim i Sverige de är emot religionsfriheten hur fan kan man tycka att ett sådant parti är icke rasistiskt?

Källa på det jag säger: Här är de 20 sverigdemokrater som ska sitta i riksdagen de kommande fyra åren | Valet 2010 | Nyheter | Aftonbladet
Låter detta demokratiskt och icke rasistiskt? Om det gör det så bör ni ta reda på vad demokrati är och vad rasism är för ni vet inget om det!

"– Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige, säger Kent Ekeroth."

Rofl, är du seriös när du kommer med källor från den MEST vinklade tidningen i Sverige? Om du inte redan märkt det så gör dom ALLT dom kan för att smutskasta SD. Inte för jag gillar SD men det är som sagt en demokrati och folk har röstat fram dom, till och med flera hundra tusen personer har röstat på dem.
 
Bra människa där tack för att du skrev det nu behöver jag inte fortsätta lägga ner tid på denna tråd, behövde inte det innan heller men det är bra att du tycker/vill ha det så.

Vi i sverige kallar finland för rasister för att dom inte tar in fler invandrare samtidigt som dom säger att dom inte kan ta in fler för dom kan inte försörja fler och sitt eget folk, medans sverige fortsätter att ta in utan en enda jävla tanke på vad som kommer att hända.

Läste något om omval inte för att det kommer bli det men om det nu skulle bli det skulle jag lätt ändra min röst från centern till sd, bara för att.

Ja, det är lågkonjunktur i Sverige och det är absolut inte bra att släppa in mer folk i landet när man kan knappt försörja de som redan finns här. Och sen till vem de ger asyltillstånd är det som får mig ledsen mest! Har haft många kompisar som har blivit hemskickade(tro det eller ej, senast va för 2 veckor sedan tisdag) och de har varit människor som är underbar som har skött sig under hela sin tid i Sverige som har blivit omtyckta av grannarna och folk på skolan. Istället för att de ska få den asyltillstånd får folk som begår brott, våldtar och ger sig på äldre människor det och det är hemskt!

Sen vad du vill rösta på bryr jag inte mig om men innan du röstar på SD om det blir nyval så tänk efter lite vill du verkligen går och röstar för det gjorde jag och bytte från S till M och är väldigt glad över det! :)

Rofl, är du seriös när du kommer med källor från den MEST vinklade tidningen i Sverige? Om du inte redan märkt det så gör dom ALLT dom kan för att smutskasta SD. Inte för jag gillar SD men det är som sagt en demokrati och folk har röstat fram dom, till och med flera hundra tusen personer har röstat på dem.

Ja jag är seriös, nej dom försöker inte smutskasta SD. SD är ett främlingsfientligt parti och flera hundratusentals människor vill ha dom ut ur Sveriges riksdag!
 
Ja, det är lågkonjunktur i Sverige och det är absolut inte bra att släppa in mer folk i landet när man kan knappt försörja de som redan finns här. Och sen till vem de ger asyltillstånd är det som får mig ledsen mest! Har haft många kompisar som har blivit hemskickade(tro det eller ej, senast va för 2 veckor sedan tisdag) och de har varit människor som är underbar som har skött sig under hela sin tid i Sverige som har blivit omtyckta av grannarna och folk på skolan. Istället för att de ska få den asyltillstånd får folk som begår brott, våldtar och ger sig på äldre människor det och det är hemskt!

Sen vad du vill rösta på bryr jag inte mig om men innan du röstar på SD om det blir nyval så tänk efter lite vill du verkligen går och röstar för det gjorde jag och bytte från S till M och är väldigt glad över det! :)



Ja jag är seriös, nej dom försöker inte smutskasta SD. SD är ett främlingsfientligt parti och flera hundratusentals människor vill ha dom ut ur Sveriges riksdag!
Eh, det är exakt vad dom försöker göra, skulle dock vilja säga att dem bara tjänade på det ändå p.ga all uppmärksamhet. Hur somhelst, ja dom är ett främlingsfientligt parti som "påstår" att dom är imot invandringpolitiken endast när dom klarligen hatar muslimer bl.a. En annan intressant sak är att för 5-10 år sedan var dem mycket mer öppna med att dom har haft många nynazister och annat ultrahöger smuts.
 
Eh, det är exakt vad dom försöker göra, skulle dock vilja säga att dem bara tjänade på det ändå p.ga all uppmärksamhet. Hur somhelst, ja dom är ett främlingsfientligt parti som "påstår" att dom är imot invandringpolitiken endast när dom klarligen hatar muslimer bl.a. En annan intressant sak är att för 5-10 år sedan var dem mycket mer öppna med att dom har haft många nynazister och annat ultrahöger smuts.

Underbart sagt, precis det jag har sagt hela tiden! :)
 
SD vill införa obligatorisk värnplikt och satsa mer pengar på militären.
Kul att slösa ett år av sitt liv med värnplikt och slösa ännu mer skattepengar på militären.

Dock gillar jag delvis deras invandringspolitik.
 
SD vill införa obligatorisk värnplikt och satsa mer pengar på militären.
Kul att slösa ett år av sitt liv med värnplikt och slösa ännu mer skattepengar på militären.

Dock gillar jag delvis deras invandringspolitik.

Lumpen är nog en skitkul upplevelse :p Skulle gjort den om det inte va för att min kondis är = 0 och inte tränat på några år (6)
 
Lumpen är nog en skitkul upplevelse :p Skulle gjort den om det inte va för att min kondis är = 0 och inte tränat på några år (6)

Ja, jag hade också gärna gjort lumpen men min kondis är helt värdelös;).

Men jag tycker fortfarande det ska vara frivilligt ifall man vill göra det.
 
Ja, jag hade också gärna gjort lumpen men min kondis är helt värdelös;).

Men jag tycker fortfarande det ska vara frivilligt ifall man vill göra det.

Det är det ju typ.

Brorsan bara satte sig ned med en av deras terapeuter där borta och så fråga hon rätt ut,

"Vill du vara här?", han svara: "Nej.". Så fick han gå hem :p
 
18. Tony Wiklander, 71, Åstorp
Pensionär
– Jag är inte beredd att svara på frågor ännu.



19. David Lång, 37, Stockholm
Löneadministratör
– Jag kan tyvärr inte svara just nu.


JHHAHAHAHA
 
Det är det ju typ.

Brorsan bara satte sig ned med en av deras terapeuter där borta och så fråga hon rätt ut,

"Vill du vara här?", han svara: "Nej.". Så fick han gå hem :p

Så är det idag ja.
Men det SD vill införa är att man MÅSTE göra lumpen, dom skiter fullständigt ifall du vill eller inte.
 
Har inte orkat läsa igenom alla posts här men jag har själv utländsk bakgrund och jag anser att SD har rätt på vissa punkter i deras invandringspolitik. Man kan inte överbefolka ett land när man har så mycket andra problem, vi har haft inflation, ekonomin har inte varit så bra, arbetslösheten är 10%, man kan inte ens få bostäder någon mer pga av att det inte finns några nya hyresgästföreningar. SD; Ja, minska invandringen, fixa stabilitet i landet, låt de medborgare i landet få jobb och bostad.

Jag hörde här om dan hur en irakisk man frågade ut en av SDs representanter, "Varför vill ni stoppa invandringen? Tänk om min kusin vill komma till sverige och ha medborgarskap o leva här?? "

Folk tror ju verkligen att det är så lätt. Dom inser inte konsekvenserna med massinvandring.

Men SD är en del rasistiskt. Dom vet att om dom gör det officielt att dom är rasister så kommer de ingen vart, därför mörkar dom ner allt, man kan läsa dagliga nyheter om kommentarer av SD representanter som involverar rasism men så läser man att de som sitter lite högre upp i SD säger att de inte är officiela SD politiker. Dom gör inte sin politik tydlig nog för medlemmarna / representanterna att dom inte är rasister.
En sak jag inte förstår med SD är islam. Islam, som många andra religioner, har många olika grupper. Liberala, extremister osv. Dom beskyller hela religionen på de som bär slöja och "självmördsbombare" som faktiskt oftast inte är muslimer. Folk tolkar religion olika.


förlåt om det är lite särskrivning, hoppas ni förstår vad jag vill ha sagt.
 
SD är för tillfället en mainstream grej för lågutbildade svenskar, det är en fas som kommer gå över helt enkelt.

80% som röstar på SD är miss ledda och vet egentligen inte vad dom står för.

Läste även om att många av de som röstade på SD, trodde de stod för Socialdemokraterna Haha xD
och att det är många som röstar på SD för skojjs skull :)
 
SD är för tillfället en mainstream grej för lågutbildade svenskar, det är en fas som kommer gå över helt enkelt.

80% som röstar på SD är miss ledda och vet egentligen inte vad dom står för.

Stämmer väl delvis, dock mycket färre än 80%
Tror dock inte fasen kommer gå över, snarare kommer de växa.
Förr eller senare kommer alltid ett mer främlingsfientligt parti in i riksdagen, Sverige är typ sist i Europa.
 
Back
Top