• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Scammed på 1600 Kronor

Status
Not open for further replies.
Kände EO, därimot det jag menar som hände framför mina ögon va 20k köpet..

10 mille var en myt, tro mig jag har hört det också... Men trodde inte att nån skulle tro på det...

20K ja det vet jag, min kompis sålde Kaffe för 20k, men 20k lär du aldrig få en gubbe 2011, det var några år sen man kunde få en gubbe för de priset...
 
OM han nu blev erbjuden 10 mille för gubben... Sålde han den?


(Tror fortfarande inte han blev erbjuden 10 mille, lmfao...)

kanske inte... men han bytte ägare iallafall, skaparen av EO har inte accountet längre iallafall, å har inte haft det på ett par år..
konstigt att EO-charactern gick från värsta pg nuuben till idioten som sprang å försökte döda allt å alla å själv dog av typ allt som rörde sej? xD
 
10 mille var en myt, tro mig jag har hört det också... Men trodde inte att nån skulle tro på det...

20K ja det vet jag, min kompis sålde Kaffe för 20k, men 20k lär du aldrig få en gubbe 2011, det var några år sen man kunde få en gubbe för de priset...

jag kan säkert sälja en gubbe för 10 mille :D
jag säger att jag delade accet med Michel jackson! :D då jävlar!!
 
Å sen att du leker tuff här å säger att du kände EO är ju bara en myt, sluta ljug för jag tror absolut inte att nån som läst det du skrivit tror på ett shit du säger ;o
 
om du har hans ip-adress så kan du ju ringa in till polisen o lägga en anmälan. men tror inte dom kommer göra så mycket

och varför vill du inte säga namnet på charen? det skadar inte .:S

Han vill inte säga namnet på charen för den va level 50
 
Eller så börjar jag sälja chain armors för 5 papp styck, säger att det va Brittney spears som lootade dom ;D

Grabben søk hjälp førfan! Måste vara något fel på dig! 10mille før en tibia gubbe , han hade kunnat køpa hela cipsoft rakt i genom før 10 mille! Du tror verkligen på allt folk säger.. Tänk efter lite!
 
Han scamma dig på 1600 kr, och du vill inte nämna namnet?

+ Betala 1600kr för en jävla tibia gubbe... Seriöst...

Jag nämner namnet så fort jag har tillräkligt med bevis för att övertyga er att personen ni alltid trott var ärlig är en scammare som bara är desperat av pengar.
 
Grabben søk hjälp førfan! Måste vara något fel på dig! 10mille før en tibia gubbe , han hade kunnat køpa hela cipsoft rakt i genom før 10 mille! Du tror verkligen på allt folk säger.. Tänk efter lite!

Du gick precis i din egen fälla, du tror på vad han säger, jag tror han drar en laj Amir


Jag nämner namnet så fort jag har tillräkligt med bevis för att övertyga er att personen ni alltid trott var ärlig är en scammare som bara är desperat av pengar.

Härlich
 
hahahahah. du värkar inte så värst "desperat" över dinna pengar!, En kille har lurat dig på 1600kr, (som är rätt mycket för en tibia gubbe) och du säger inte äns namnet? ..
 
Last edited:
hahahahah. du värkar inte så värst "desperat" över dinna pengar!, En kille har lurat dig på 1600kr, (som är rätt mycket för en tibia gubbe) och du säger inte äns namnet? ..

Jag vill verkligen inte ge ut den än. jag vill samla på mig vissa saker innan jag kan ge ut information.
 
Det som er virkelig artig her, er at dere har en 4 siders lang tråd om anmeldelse av et ulovlig kjøp.

Det er ikke lovt og selge Tibia characters til andre personer. Så om du anvender polisen i dette her, så vil du bli tatt for svartehandel og komme i ett mye større problem.

Du ble eid, hvis du ikke kan tilbake betale fra paypal er det ingenting du kan gjøre. På tide og lære deg at man ikke skal bruke penger på skit. Jeg ville ikke betalt 300 kr for en original tibia level 450+ character. (Fordi det er 110% scam).
 
Det er ikke lovt og selge Tibia characters til andre personer. Så om du anvender polisen i dette her, så vil du bli tatt for svartehandel og komme i ett mye større problem.
Vilka problem snackar du om? är det olagligt att sälja virtuella grejer?
Skillnad på regler och lagar.
 
Vilka problem snackar du om? är det olagligt att sälja virtuella grejer?
Skillnad på regler och lagar.

Han menar antagligen att det är mot tibias regler, finns inget olagligt med att sälja en gubbe antar jag.
 
Det är ju olagligt att sälja sin gubbe inom CipSofts regler men annars är det inte olagligt, om du blir scammad så är det ditt eget fel...
 
Snackar Znote om svarthandel? Varför skulle han behöva betala skatt på något sådant?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top