• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sexigt med raggar rand? =)

Är det sexigt med raggar rand?

  • Ja, Självklart!

    Votes: 24 42.1%
  • Nej usch, blir inte det minsta tänd av det

    Votes: 33 57.9%

  • Total voters
    57

aftonbladet

Advanced OT User
Joined
Mar 9, 2009
Messages
1,699
Reaction score
186
Location
Luleå
Nu är det så här att min flickvän är inte så väldigt förtjust i min raggarrand, tycker ni det är sexigt eller inte? ;)
:cool:
 
Finns typ 3 tjejer på hela OTLand (Vad jag vet) och du frågar här om nån tycker de är sexigt?

WTF
 
Det är väll inte direkt sexigt, men vem fan orkar raka det 24/7?
Orkar ju knappt raka bort skägget som har börjat växa över hela jävla ansiktet.
 
På vintern funkar det som päls mot kylan.

På sommarn när man går på stranden, raka bort!
 
hur fan kan de vara sexig? Fyfan bara en raggare är ju det värsta som finns, med sitt 100 kg hår gele i håret, dom tror att dom har en fin frisyr, men i självfallet ser det ut som att en ko har slickat dom tvärs över hela huvet..

Hade det varit 70-talet och man haft en fin raggarsträng så hade man inte vilat från sex 2 sekunder.

2010, katastrof.

Edit: Ni är medvetna om att det växer mer och mer ju mer man rakar? d.v.s till slut måste man raka typ.. varannan dag för attt det inte ska vara en jätteful stubbe. Olika per person dock.
 
Edit: Ni är medvetna om att det växer mer och mer ju mer man rakar? d.v.s till slut måste man raka typ.. varannan dag för attt det inte ska vara en jätteful stubbe. Olika per person dock.

Största myten ever. Inget hår på kroppen växer mer och mer ju mer man rakar.
 
Hade det varit 70-talet och man haft en fin raggarsträng så hade man inte vilat från sex 2 sekunder.

2010, katastrof.

Edit: Ni är medvetna om att det växer mer och mer ju mer man rakar? d.v.s till slut måste man raka typ.. varannan dag för attt det inte ska vara en jätteful stubbe. Olika per person dock.

Det ska vara en myt, det är inbillning.

Ont; Raka skiten.
 
det blir stubb och ser ut att vara mer, så man kan väl säga så ändå.
 
Eh, myt?
Heelt ute och cyklar eller så har ni bara lika mycket testosteron i kroppen som en tjej.

Vem som helst vet att det med tiden blir kraftigare hårstrån och även snabbare tillväxt.

Alla som rakat pubishåret, ärligt talat. Det ser inte likadant ut idag om ni sparar lite som det gjorde då ni inte hade rakat alls. Dessutom växer det snabbare för dem som rakat där i över 1 år nu och för dem som bara rakat typ 1-7 gånger.

Herregud.
 
Eh, myt?
Heelt ute och cyklar eller så har ni bara lika mycket testosteron i kroppen som en tjej.

Vem som helst vet att det med tiden blir kraftigare hårstrån och även snabbare tillväxt.

Alla som rakat pubishåret, ärligt talat. Det ser inte likadant ut idag om ni sparar lite som det gjorde då ni inte hade rakat alls. Dessutom växer det snabbare för dem som rakat där i över 1 år nu och för dem som bara rakat typ 1-7 gånger.

Herregud.

Källa? :)
 
Eh, myt?
Heelt ute och cyklar eller så har ni bara lika mycket testosteron i kroppen som en tjej.

Vem som helst vet att det med tiden blir kraftigare hårstrån och även snabbare tillväxt.

Alla som rakat pubishåret, ärligt talat. Det ser inte likadant ut idag om ni sparar lite som det gjorde då ni inte hade rakat alls. Dessutom växer det snabbare för dem som rakat där i över 1 år nu och för dem som bara rakat typ 1-7 gånger.

Herregud.

Det är dig man bör säga herregud till. "Vem som helst vet..." Haha, snarare så vet alla idag att det är en MYT att hårstrån blir kraftigare och växer snabbare om man rakar det.
 
Det är dig man bör säga herregud till. "Vem som helst vet..." Haha, snarare så vet alla idag att det är en MYT att hårstrån blir kraftigare och växer snabbare om man rakar det.

Åh jag vet inte vem jag ska skjuta, er eller dem som stoppat detta i era huvuden :(

Så du säger(om jag har förstått rätt så är du en tjej) att hårstråna på dina ben är lika mjuka & INTE taggiga om du låter det växa lite som de var innan du började raka benen?
Vet inte varför jag förmodar att du rakar benen men nu gör jag det.

Min överläpp eller vad fan det kallas där man vanligtvis har en s.k mustasch. Jag kan säga att jag till en början rakade mig 1 gång i månaden. Nu måste jag raka mig varannan dag och det är inte samma "fjun" längre, det är hårda, grova hårstrån.
 
Back
Top