• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skolarbete redovisas imorgon! Programmering ;D

Bam

Active Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
1,442
Reaction score
39
Location
Sweden
Okay så har jag ett LIIITET problem, min lilla grupp och jag har inte gjort ett skit tills sista programmeringspasset imorgon.

Basically så var vår idé att bara göra ett lätt litet spel i grafisk metod. Men eftersom ingen pajas i gruppen jobbade så ligger vi i klistret just nu..

Så har någon ett gammalt projekt liggandes till programmering B någonstans så uppskattas det ! blir mucho rep++!

Dont hate!
 
Can only read swedish, not write it. But take a look at the pygame for Python. It's really easy to learn. And you can make some simple games in minutes.
 
Vilket programmeringsspråk?
 
Använd en ot, skit bra ju...in i C++ fort och ändra om "Talaturen ~~ med compani" till "Made by Bam" :p

Funkar nog fint, serru :p
 
Använd en ot, skit bra ju...in i C++ fort och ändra om "Talaturen ~~ med compani" till "Made by Bam" :p

Funkar nog fint, serru :p

Sen drar läraren fram en kod och undrar varför dom har gjort så och inte på ett annat sätt. Sen blir det nog svårt för dom att förklara det? :]
 
Sen drar läraren fram en kod och undrar varför dom har gjort så och inte på ett annat sätt. Sen blir det nog svårt för dom att förklara det? :]

Hahaha, hade inte förutsett det problemet :p
Då får de svara, "Jadu, bra fråga...glad att du ställde den, och om jag får återkomma om några dar så får du ett rejält svar!"

Ny tråd av Bam:

"Läraren frågade!!!??? HELP"

To be continued.
 
Haha det är inom C# och har 1 timme på mig från och med nu ;)
 
Tack för tipset, har nu rippat en hang man kod och ändrat den som tusan, tror ni att han märker? ;D

märker han så blire inge christmas för mig
 
Han svarar förmodligen inte för att han har sin lärare så långt upp i röven att han inte vågar gå in på den här tråden för då ser hans lärare det genom hans mun.
 
Okej en liten update: Modifierade koden (så bra som jag är) till max, och fick den att se söt ut.
Lovade också att lägga till lite saker under vintern på den, standardsaker som timer etc.

Tack gud för jag har en lärare som ALLTID har ett léende på läpparna.

Med andra ord.. Jag lever :)
 
okej en liten update: Modifierade koden (så bra som jag är) till max, och fick den att se söt ut.
Lovade också att lägga till lite saker under vintern på den, standardsaker som timer etc.

Tack gud för jag har en lärare som alltid har ett léende på läpparna.

Med andra ord.. Jag lever :)


wohooo :d
 
Jag hoppas ni inte upprepar detta och fortsätter att fuska
 
Back
Top