• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skulle behöva hjälp med att bränna film till dvd skivor 2 saker

Byllan

Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
1,079
Reaction score
12
Location
SWEDEN
Tjena Otlands medlemmar

Jag har DVD-R skapad av TDK 1-16SPEED 4.7GB

Detta är då dem 2 problemen

1. Jag har en film.img fil jag skulle vilja bränna till en dvd vilket program ska jag använda? kan ni posta download links?

2. Jag har en vanlig film.avi jag provade bränna 4 filmer till en dvd bränningen gick utmärkt men sen funkade inte det i dvdn och jag kollade på siba där ajg köpte den dem säger att den ska ta dvd-r och dvd-rw format i datorn gick dvdn utmärkt och jag kunde kolla därifrån jag behöver också ett bra program för just film.avi filer :p

Rep om ni hjälper mej :D
 
Tjena Otlands medlemmar

Jag har DVD-R skapad av TDK 1-16SPEED 4.7GB

Detta är då dem 2 problemen

1. Jag har en film.img fil jag skulle vilja bränna till en dvd vilket program ska jag använda? kan ni posta download links?

2. Jag har en vanlig film.avi jag provade bränna 4 filmer till en dvd bränningen gick utmärkt men sen funkade inte det i dvdn och jag kollade på siba där ajg köpte den dem säger att den ska ta dvd-r och dvd-rw format i datorn gick dvdn utmärkt och jag kunde kolla därifrån jag behöver också ett bra program för just film.avi filer :p

Rep om ni hjälper mej :D

1. .avi = skall bränas på VANLIGA cds (700mbs)
2. Nero fungerar utmärkt att bränna .img etc filer på.
 
Back
Top