• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Spela Call of duty MW2 någon?

MW2 är kul men inte så bra spel (Enligt mig)
dom andra t.ex. cod4 och cod5 är lika kul men bättre (enligt mig)

Men det betyder inte att MW2 är sämst eler något sånt
 
Det är för lätt att få tactical nuke eller är det bara vad jag tycker? :eek:
 
på PC spelar jag och då är det as lätt på xbox e de svårare
 
Vill inte skryta direkt


Har du aldrig fått tactical nuke, då vill jag veta vilka perks du andvänder :)
Vilken rank är du eller har du gjort presige?
 
Last edited:
Jo jag har fått nuke men bara 2 gånger och jag är prestige 10 level 70 och kör med hardline också. Fortf har jag bara fått det 2 gånger. Vill gärna se dig dra tactical nuke for the lulz på pc :D
 
Är också rank 70 och prestige 10 och har fått nuke 4 gånger på PC och 2 gånger på PS3 och jag kör med Sleight of Hand pro, Stopping power pro och commando pro ibland andvänder jag scavenger. SCAR-H är skön. Men jag har liksom spelat cod4 och cod5 också så man blir lite bättre då.

Ska försöka få tactical nuke med bara tactical knife :p
 
Jo med SCAR-H har jag hardline
Chopper gunner får man ialafall varje match man kör typ ;S

Edit: Min högsta killstreak e 36
 
Last edited:
Jo med SCAR-H har jag hardline
Chopper gunner får man ialafall varje match man kör typ ;S

Edit: Min högsta killstreak e 36

Omöjligt.
25 = Nuke. Och man måste fan använda fusk, för att kunna få 36 i killstreak.
 
Haha nej, för jag hade chopper gunner och fick till 10 kills då fick jag nuke, döda 5 pers sen nuke.
Men tro vad du vill :)


Edit: Harrier strike från början och sen döda jag lite till och fick chopper gunner
25 kills så får man nuke men sen andvänder ja ju nuke och dödar alla andra också...
25 kills och det är 10 personer på fiende laget så e de 35 kills...
 
Last edited:
Har du ens spelat detta spelet?.... Man får inga unlocks (nuke,gunner,emrgency) för o döda med choppers, harriers, predator etc.
 
Snackar du med mig?
Jag har spelet och har jag sagt att man får det?
 
Klart man får haha, man kan använda sin chopper för att nå 25 kills. Hur tänker du få 25 kills då? springa runt å döda folk? GL! ALDRIG sätt en kille fixa nuke UTAN att använda killstreaks. Retard, det är nog du som inte har lirat detta.
 
Back
Top