• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenskar som vill starta upp en guild ?

DiddaN

New Member
Joined
Mar 18, 2014
Messages
34
Reaction score
0
Location
Sverige
Svenskar ?! funderar på att starta upp en ny guild med bara svensktalande. Är en 255 ed å vill ha ett gött gäng å questa å spela ihop med så hör gärna av er om ni är intresserade.
 
Last edited:
Varför starta en ny guild när ni redan har en med 30+ members? xD
Translate: majczal its big gay nuub from al qaida
 
för jag ville spela i en guild med bara svennar, men så kom de in massa engelsktalande å sånt. så drf startar jag upp en 100% svensktalande ist xD
 
Därför att du inte kan engelska? så sött.
va är det med dig , har du dött av nån i den guilden eftersom du e så kinkig...? jag kan utmärkt engelska .. men pallar inte spela med pls å brs å questa osv.. men du e la sån pl å br lover kanske ?
 
va är det med dig , har du dött av nån i den guilden eftersom du e så kinkig...? jag kan utmärkt engelska .. men pallar inte spela med pls å brs å questa osv.. men du e la sån pl å br lover kanske ?
Om jag skulle dö av sånna randoms som ni skulle jag seriöst rookat mina gubbar. join navi 12312?
 
men ta din pl mamma och åk hem igen då .... herregud
4a7baa3000af56760a5726b853453bc5.png
 
Back
Top