• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Swedbank VISA

Appzyt

New Member
Joined
Jun 1, 2008
Messages
92
Reaction score
0
Hej gott folk.

Jag lämnade nyligen Nordea pg.a strul och istället vänder jag mig nu till Swedbank. Jag körde först med ett elektronkort men som jag fyllde 18 för några månader sedan gick jag till ett Swedbank kontor och bad om att 'uppgradera' mitt kort till ett riktigt VISA istället för elektron.
Hon förklarade då tydligt att en årsinkomst på 100000 SEK, eller CSN på högskolenivå var ett måste för att få ansöka om ett VISA.

För mig låter inte detta klokt och jag går hellre tillbaka till Nordea och tar mitt VISA där än att sitta med ett elektron i ytterligare 1 år.

Jag vänder mig hit för att få dessa ord bekräftade, är det verkligen så att en årsinkomst på 100000 är ett måste för att ansöka om ett VISA hos Swedbank?
 
Dom sa samma sak till mig, fast det är nya regler nu från och med oktober, du ska nog gå dit igen och fråga. Jag fick min andra gången jag gick dit och frågade ;)
 
Back
Top