• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tips på collegefilmer

Status
Not open for further replies.

Unbelievable

Member
Joined
Jun 7, 2007
Messages
3,196
Reaction score
17
Location
Skåne.
Som trådnamnet lyder, tips på typ collage filmer?

Som Supersugen, american pie, not another teen movie etc, ni förstår mig nog, vore schysst om ni kunde sagt några! ;)
 
Måste skitet vara om just skolan?
Annars kan jag tipsa om Eurotrip
 
Såg nyligen Cop Out, faktiskt rätt rolig :D men, det är inte om skolan eller så.

Ny säsong av Entourage ! :p
 
Van the Man tror jag den hette, skön film.
 
:)

hört att accepted e bra :p
 
Last edited:
The Breakfast Club, var ett tag sedan jag såg den men kommer ihåg att den var bra. Inte precis comedy som du vill ha men..
 
  • Bourne-trilogin (identity, supremacy, ultimatum).
  • Green Zone (också med Matt Damon)
  • Stieg Larsson filmerna (män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes).
  • Twilight (har inte sett alla än).
  • Shutter Island (thriller/skräck).
  • The hurt locker (krigsfilm).
 
  • Bourne-trilogin (identity, supremacy, ultimatum).
  • Green Zone (också med Matt Damon)
  • Stieg Larsson filmerna (män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes).
  • Twilight (har inte sett alla än).
  • Shutter Island (thriller/skräck).
  • The hurt locker (krigsfilm).

Som trådnamnet lyder, tips på typ collage filmer?

Som Supersugen, american pie, not another teen movie etc, ni förstår mig nog, vore schysst om ni kunde sagt några!

Han ville ha reda på collage filmer :p
 
OMG döp tråden till tips på collegefilmer. Läste tråden för länge sen och när jag tittade nu såg jag bara vanliga filmer ^^
 
Finns en film som heter College som inte är något vidare..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top