• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tråden om Filmtips!

Xezen

-мαρρєя-
Joined
Nov 15, 2009
Messages
138
Reaction score
0
Location
Sweden
Hej. :ninja:

Jag skapade denna tråden för att slippa alla andra trådar. Då slipper vi en massa onödiga trådar. Allt kan samlas här inne. Den enda tråden om Filmtips.
Glöm inte: Berätta kort om vad filmen handlar om!

Börja tipsa! Kommer med några tips senare! :)

Sticky kanske? (a)
 
Last edited:
Orkar inte förklara, men det är komedi :p
Kort sammanfattning: Tre män tappar bort brudgummen under en svensexa i Las Vegas. De ger sig ut för att hitta honom. Allt händer!
 
Vad är det för någon? Har hört något kort om den. En psykisk skräck eller något.

Lite i stil med Blairwitch Project. Att det ser ut som att den är hemfilmad etc. Om du sett Cloverfield eller Blairwitch så förstår du nog :)

Men ja den är en skräck och den sjukaste jag har sett, blir vanligtvis inte rädd för skräckfilmer men denna var ju bara sjuk :p
 
Lite i stil med Blairwitch Project. Att det ser ut som att den är hemfilmad etc. Om du sett Cloverfield eller Blairwitch så förstår du nog :)

Men ja den är en skräck och den sjukaste jag har sett, blir vanligtvis inte rädd för skräckfilmer men denna var ju bara sjuk :p
Någon känd skådespelare med i filmen?
 
Titta på never break down, den bästa filmen jag sett i alla fall.
Never Back Down*. Skriv vad den handlar om. Har inte sett den, vet bara vad den heter.
Kan skriva en 20 st när jag kommer hem :p har många bra xd
Skönt. Behöver själv lite tips. Gärna extrem torr komedi.
Jag vill ha komedi! :(
 
Ser otroligt mycket filmer men har väldigt svårt att komma ihåg titlarna men ska försöka nämna några sevärda filmer :)
De understrukna titlarna är filmer jag verkligen gillade eller var bra nog att ses om.
Genren kan vara fel men jag uppfattade dom så här: :p

Komedi
What Happens In Vegas
Zoombieland
Wild Hogs
Hitch
Role Models
Land Of The lost

Action & Drama
Hooligans
Never Back Down
Gridiron Gang
The Express
The Guardian
Leon
I Am Legend
Boot Camp
District 9
Fighting
The Hurt Locker

"Horror"
Final Destination 1,2 & 3
House Of Wax


Finns många fler men kommer ej på titlar nu :p

Never Back Down*. Skriv vad den handlar om. Har inte sett den, vet bara vad den heter.
http://www.imdb.com/title/tt1023111/
 
What Happends in Vegas är riktigt bra. Så är en del andra. Jag gillar mest komedi.
Zombieland, är den sevärd? :)
 
Antagligen. :blink:

Vad handlar den om?

Jag fattar att du vill ha liv i tråden eller bara vill ha posts men ingen kommer orka sammanfatta alla filmer de tipsar om så kan du vara snäll och sluta tjata om det?
Och förresten så hör man ju på titeln vad den kan handla om, kolla på trailern eller läs på imbd.
 
Om du vill veta vad det handlar om, kan du inte helt enkelt gå in på Wikipedia/Googla/Imdb.com och ta reda på lite själv istället för att bygga upp dina post counts på din underbara vackra super tråd?
 
Back
Top