• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad fick ni?

Jag fick en mobil: Sony Ericsson W760, 1520 kr, en box med alla Die Hard filmer sen lite kläder osv haha
 
Jag fick 1800kr, kläder och ett Nintendo Wii som alla i familjen får spela på.

EDIT: man kan säga att ja fick en ny mobil med.. fast fick den den 20'e. det var en Nokia N95 8GB
 
Platt skärm till datorn (värt cirka 5000) ungefär tror jag, det är vad märket och komplett säger. =)

Sedan så fick jag ungefär 3000kr i hand, kläder för cirka 1500 kr, en film, och sånt :p minns inte allt ^^
 
4000 kr, en plattång, godis och ett Wii spel.
 
Jaa jag fick:
ny dator stol
plattskärm
1500kr
grafikkort
ett par creative fatalty hörlurar
och en logitech rumpelpad2 control till datorn
 
-.- Hani Är en Tjej.... eller ?

Ja, Hani är tjej.

Fan vad alla är fixerade vid pengar! o_O


Datorskärm(värd cirka 5000 kr)
etc... :rolleyes:

Iaf. Fick en ny rakapparat, en massa trisslotter (som jag självklart inte vann någonting på), ehm... bok, ficklampa och ska få en ny hårddisk eftersom denna håller på att crasha.. >.<

Meeen, jag fyller juh år om mindre än 1 månad, så det blir väl lite mer roligt då... :)
 
jag fick 1 trisslott[VANN 75 KRONOR JAG ÄR RIK!!!]
och så fick jag Xbox350 aracade med halo 3 och 2 dosor
och guitar hero spelet med en guitar sen fick jag runt 5k
och sen fick jag lite saker i flyff av min brosha
 
cash, nytt mammakort & en core 2 duo 3.0gigahax, kläder, ett par presentkort med mera
 
Last edited:
min familj är inte gjord av pengar, och jag är mer än nöjd
 
min familj är inte gjord av pengar, och jag är mer än nöjd

Jaaa... Det är juh bättre än vad jag har... Jag har bara 1-kärnig fortfarande, och AGP grafikkort. Men jag klarar mig. Endast att min C-hårddisk håller på att krasha.. :(
 
Jag hade enkärnig... med ht dock
det dög... och vad kommer inte detta göra :D

Men det finns ju bra agp-kort också :)

edit: upptäckte nyss att mitt minne var på 266 mhz ;| men med nya mobo'n på plats blir det nytt minne. Det kommer vara grymt :p
 
Last edited:
jag fick 1 trisslott[VANN 75 KRONOR JAG ÄR RIK!!!]
och så fick jag Xbox350 aracade med halo 3 och 2 dosor
och guitar hero spelet med en guitar sen fick jag runt 5k
och sen fick jag lite saker i flyff av min brosha
Coolt med Xbox 350 :D

OnTopic:
1500kr ~ till en IPhone
4-5 tröjer
kallingar
godis :p
inte mycket men man är glad ändå ^^
 
Back
Top