• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Valet 2010

Status
Not open for further replies.

PewpewLazer

New Member
Joined
Feb 4, 2009
Messages
211
Reaction score
0
Location
Sweden
Ja, nu är det ju val som de flesta vet, jag undrar lite hur ni tänker rösta!


Så vad får er till att rösta på just de partiet och vad får er att inte rösta på något av de andra?

Skriv gärna vad ni röstar på med och eran åsikt varför.
 
Är ej 18 år ännu, men jag gjorde sannerligen skolvalet :D
Tycker ni om min nydesignade tröja? Simpel, men fin.

sdtrjaavlimannen.png
 
Är ej 18 år ännu, men jag gjorde sannerligen skolvalet :D
Tycker ni om min nydesignade tröja? Simpel, men fin.

sdtrjaavlimannen.png

Det är många fler partiet som tycker sådär, t.ex Socialdemokraterna vill att Invandrare ska bli erbjudna svenska kurser och ett jobb snarast när dom kommer hit, d.v.s att dem då anpassar sig efter samhället genom att jobba och hjälpa till.
 
Det är många fler partiet som tycker sådär, t.ex Socialdemokraterna vill att Invandrare ska bli erbjudna svenska kurser och ett jobb snarast när dom kommer hit, d.v.s att dem då anpassar sig efter samhället genom att jobba och hjälpa till.

HAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA xD Största skämtet jag hört på länge :p
Du har inte märkt att det är när sossarna har suttit i regeringen som Invandringen har ökat som mest :)

Tycker SDs taktik låter bättre
Ta in 5000 istället för 100 000 och sedan använda pengarna som invandringen kostar till att istället hjälpa dom där dom bor ;) skulle hjälpa minst 5x så många

Själv röstade jag på SD förra helgen :)
 
Det är många fler partiet som tycker sådär, t.ex Socialdemokraterna vill att Invandrare ska bli erbjudna svenska kurser och ett jobb snarast när dom kommer hit, d.v.s att dem då anpassar sig efter samhället genom att jobba och hjälpa till.


Det är en jävla skillnad på att "vilja" och att "göra".
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top