• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

18+ board

dunder

New Member
Joined
May 24, 2008
Messages
335
Reaction score
2
Location
Sweden
Vet inte om det här är genomförbart men det skulle vara lite roligt om ett forum bara kunde bli "accesable" om man är över 18.(Eller mentalt mogen) Där man bland annat skulle kunna föra civiliserade konverasationer istället för trådar som "VILKET HJEADSÄT ER BEST?!!" eller "HUR MÅNGA SKA TIL FÄST I MÅRGON, FETT MED FJORTISAR JAG BA BAZZAR DÅM"


Om det är genomförbart kanske ni undrar hur man ska få bort troll och dylikt, eller alla som "reggar" sig som att dom är 18 men inte är det. På något vänster kanske man kunde göra så det bara är "invites" som gäller i det forumet. Man blir godkänd av en moderator eller dylikt om man i regel bara postar "seriösa" trådar, eller på något sätt visar upp att man är över 18 och kan sköta sig. (Tänker på "massinvandrings" tråden när jag skriver det här och hur många som beter sig som små fjollor där.)

Skulle vara rätt kul att föra en seriös tråd med folk som hänger här och inte bara på fb, där det mer och mer börjar bli som lunarstorm. (nej, jag menar inte fragbite och vet du inte vad jag menar har du inget där att göra)

Tack för mig. Ni får gärna lämna en liten kommentar om ni gillar idén eller inte.
 
Jag fattar inte vad fb är.

PS Jag är över 18 men har aldrig hörts talat om fb eller fragbite :eek:
 
Jag fattar inte vad fb är.

PS Jag är över 18 men har aldrig hörts talat om fb eller fragbite :eek:

Då kan du inte ha haft internet särskilt länge.

Ont; Låter som ett bra förslag
 
Skulle tycka detta var grymt bra, dock vill jag inte att ni sätter någon åldergräns (via user). Istället på hur "mogen" man är och ger dom som inte sköter sig en varning?
 
:eek: en XXX tråd xP

Jag är 18 :) skulle vara awesome med en tråd för 18+are, dock skulle den bli ganska tom :(

Vi borde sätta på IQ över 100 och Mentalt mogen istället :p
 
Verkar som att folk uppskattar't. Fattas bara att nån med makt tittar förbi och fixar då : d
 
Tror faktiskt inte att de kommer att lägga till detta :/
 
Vil nok ikke skje. Det er nemelig ikke mulig å vertifisere at folk er 18+.
 
Gillar iden, men också fattar jag inte direkt vad för sorts "seriösa" trådar du förväntar dig.
 
:eek: en XXX tråd xP

Jag är 18 :) skulle vara awesome med en tråd för 18+are, dock skulle den bli ganska tom :(

Vi borde sätta på IQ över 100 och Mentalt mogen istället :p

som inte du är eller?.
haha, ne bara skoja lie :)
 
det är många som inte är mentalt mogna i detta forumet.. clicka "New Posts" å chansen är 99% att den som skrev, å den sista som skrev i den threaden är mentalt omogen.

clickar du fort som fan får dej mej i ena hörnan <33 :D
 
Jorå :p Är alla 3 :p 18 år 100+ IQ och mentalt mogen :p

Dock borde ju du inte va här (A)

haha, men jag är ju så mogen ju?. Jag använder ju ? och ! och . och , på rätt ställen, det där var inte snällt. :(
 
haha, men jag är ju så mogen ju?. Jag använder ju ? och ! och . och , på rätt ställen, det där var inte snällt. :(

Min grammatik är hemsk men man sätter väll inte punkt efter en fråga?
Och man börjar väll en mening med stor bokstav?
 
Min grammatik är hemsk men man sätter väll inte punkt efter en fråga?
Och man börjar väll en mening med stor bokstav?

Ja "?" fungerar som . men det gör inte "!" eftersom ! kan vara i mitten av en mening och det kan inte ? :p
 
Man kan ju vara en usel skrivare men fortfarande uttrycka sig på ett väldigt bra och moget sätt :p
 
Ja "?" fungerar som . men det gör inte "!" eftersom ! kan vara i mitten av en mening och det kan inte ? :p

Utropstecken fungerar som punkt. :p Kan passa på att säga till alla att man INTE gör såhär ? eller såhär ! Ser helt sjukt fult ut. Det ska vara SÅHÄR! eller SÅHÄR? :mad:
 
Jag kom till den här tråden och blev djupt besviken. Trodde du menade pr0n :(
 
Back
Top