• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

18+ board

Jag är 18 och har aldrig hört talas om Google.

(Stavning och grammatik har inget med mogenhet att göra;))

Jo, dersom du skriver riktig viser det at du iallfall har fulgt med i språk timene. Kun dersom du har dysleiksi er du tilgitt. ;)
 
yäs jag vet vad google är.. men jag vet fortfarande inte vad fragbite är.. ska inte slösa tid på å söka upp det heller

nej men du kan lägga tid på att bara tråk-glo över detta forum å kolla på skumma threads som med 99% chans är gjorda för flame å mer än hälften av postarna är wannabe cool fjortisar.
 
yäs jag vet vad google är.. men jag vet fortfarande inte vad fragbite är.. ska inte slösa tid på å söka upp det heller

FragBite är inget du ska googla upp heller :S
Det är ett forum fullt med CS P12 nördar :(
 
P12 is the power *host* *not*. Men det skulle vara jävligt trevligt om någon la in något virus i fragbite så alla p12:eek:rs datorer skulle sprängas. Skulle vara jävligt najs faktiskt.

// En kille som gillar att spela cs utan p12:eek:r som inte kan spela och cheatar.
 
emm tycker faktist de va lite idiotiskt där , e 12 .. fan e felet me de? har ni hoppat över från 11 te 13?
 
Back
Top