• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

20 kilo på ett år.

OZKL

Active Member
Joined
Oct 10, 2009
Messages
2,151
Reaction score
45
Location
wat
Förra januari så slutade jag i båda mina sporter, fotboll och simmning, jag var då 13, nästan 14 år. Jag vägde 30,5 kilo när jag slutade i mina sporter, nu, ett år senare så väger jag 50,5 kilo, och ajg har inte sportat på ett helt år. Om jag inte fortsätter sporta så betyder det att jag är överviktig om 2 år!

HJÄLP
 
Jäklar vilken spinkig kille du är, 50kg är som vinden lol... ät lite
 
är 17 och väger 70 kg

Man vill ju väga mer eller? Vikten behöver inte bestå av fett. Du börjar säkert gå upp i vikt för din kropp håller på bygga upp sig.
 
klart som fan att du växer 20kg på ett år, är helt normalt i din ålder.

däremot väger du väldigt lite, antingen är du dvärg eller anorektiker.

om jag ska gå ifrån hur du skriver, så skulle jag skriva anorektiker eftersom du verkar orolig ..
 
så du är 14 nästan 15 nu?

samma som jag i så fall.. och jag är 1.81cm lång och väger 65kg..

Jag e smal som fan.. när jag var 13-14 vägde jag 50kg~

så din vikt ökning är nog inget problem
 
Förra januari så slutade jag i båda mina sporter, fotboll och simmning, jag var då 13, nästan 14 år. Jag vägde 30,5 kilo när jag slutade i mina sporter, nu, ett år senare så väger jag 50,5 kilo, och ajg har inte sportat på ett helt år. Om jag inte fortsätter sporta så betyder det att jag är överviktig om 2 år!

HJÄLP

Du utvecklas, därmed går du upp i vikt.
Vägde själv typ bara 35kg vid 12-13. Sen vid 15 årsåldern var jag uppe vid 50kg, jag gick upp 15kg~ även fast jag cyklade och sportade varje dag.
 
Sen finns det ju folk som kan äta ett helt hus och inte gå upp ett enda kilo, oftast släpper det när man åldras.
Din vikt är helt normal för din ålder, det finns inget att oroa sig för :)
 
Sen finns det ju folk som kan äta ett helt hus och inte gå upp ett enda kilo, oftast släpper det när man åldras.
Din vikt är helt normal för din ålder, det finns inget att oroa sig för :)

jag kan äta hur mkt som helst utan att gå upp i vikt haaaaejaaa!
 
jag med :D

Själv är jag 176 och väger 66. Då är det mesta muskelmassa.
Så att man väger mkt betyder inte att det är fett. Muskler väger mer än fett.
 
Jag är 17 år, 1.76 cm lång och väger 63 kg
 
Last edited:
Vägde du 30 kg när du var 13 år?
`?!?!?!?!?!?
 
Anorexi? LOL, min lillebror på 11 väger fan 50... Och han är inte speciellt tjock lol
 
Anorexi är om man är ca 18 och väger 25~ och fortfarande tycker man att man är för tjock. jag är 13 och väger 45~
och är 167cm
 
Back
Top