• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Åååååhåååååå!

HolmaN

Banned User
Joined
Jun 4, 2007
Messages
1,682
Reaction score
4
Location
Göteborg, Sweden.
Går detta problemet varje gång jag försöker starta repigera mappen. Tog precis beslutet att mappa på den lite och göra en ny update, men går ju inte.


rmeeeeee.jpg



Vad är fel?


Regards, HolmaN.
 
Testa öppna mappen genom att gå dit du sparat den och välja öppna. Utan att ha rme öppet.. det funkar för mig iallafall :S
 
Testa öppna mappen genom att gå dit du sparat den och välja öppna. Utan att ha rme öppet.. det funkar för mig iallafall :S

Redan testat, samma fel :(

Edit: testade igen, fick det här felet nu:


shaaaar.jpg



Edit igen;
10:23 You advanced from Level 82 to Level 83.
10:33 You advanced from Level 104 to Level 105.
HAHAH


Regards, HolmaN.
 
Last edited:
Går detta problemet varje gång jag försöker starta repigera mappen. Tog precis beslutet att mappa på den lite och göra en ny update, men går ju inte.


rmeeeeee.jpg



Vad är fel?


Regards, HolmaN.

Det är inte så att du har för lite RAM-minne för att ladda mappen? Jag vet inte hur stor Repigera-mappen är, men det är möjligt att RME kraschar för att det inte har tillräckligt med minne för att jobba vidare.
 
Det är inte så att du har för lite RAM-minne för att ladda mappen? Jag vet inte hur stor Repigera-mappen är, men det är möjligt att RME kraschar för att det inte har tillräckligt med minne för att jobba vidare.

Mappen är bara på 26mb, och jag har 2k ram, så borde gå :S
 
Back
Top