• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Älgjakt!

Eckepecke

NilssoN V
Joined
Nov 24, 2007
Messages
416
Reaction score
0
Nu åker man snart upp på skogen för att stanna där en vecka på älgjaktspremiären!

Är det bara jag här inne som jagar och skjuter studsare?

Ska ta bilder och lägga upp bara jag kommer hem igen ;)
 
Älgjakt är så jävla kul, dock var jag ute en gång i 3 dagar å "letade" men allt jag hittade var en älg som hadde dött av ålder eller något. xD
 
Jag har jakt licens, jagar dock inte mycket

har inte jag, men min mormor och morfar äger ett ställe lite högre upp i sverige som bonden gav mig tillåtelse å skjuta lite;)

Lagligt vetefan men sen när bryr man sig om det:D
 
har gjort det 3 gånger, varav 1 gång gav jag upp å den andra gången fick jag äntligen skjutit en älg. Tredje gången hittade jag en död xD

Har dock ingen direkt erfarenhet så brukar bli en promenad i skogen tills man tröttnar:D
 
Har också förknippat ditt namn med älg, men det är väl tack vare din gamla avatar... ;P
 
Hahaha, kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut, men vet att det var en älg på den... ^^
 
Kom hem igår igen efter 7 dagars jakt ;)

Jag sköt årets första både för mig och för laget på tisdag morgon. En liten oxe var det. Var nära som f*n att skjuta en kalv på onsdag morgon också. Men med lite otur så blev det inget mer skjutande i veckan.

Men ska jaga fredag, lördag och söndag nu ett par veckor framöver också så ska väl förhoppningsvis hinna med nån fler innan hösten är slut ^_^
 
Back
Top