• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

är på dreamhack!

Talaturen och Hani också skulle jag tro. Leta upp dom och säg åt dom att jag är bad ass nu och att Hani kan ge mig en infraction för det.

;o Är det nått mellan Hanii och Tala eller :rolleyes:?

@topic

Jag har slutat gå på DH sen alla omogna p12 börja komma + att B****ar som snor saker.
 
någon har snott min kompis tagentbord förra gånden han gick bara på toa när han kom tillbaks va den borta :eek: trolleri eller vad?
 
Och jag är inte på då dreamhack!!!!

Jag är uppe i norrland (umeå) och sliter arslet av mig...
 
Last edited:
någon har snott min kompis tagentbord förra gånden han gick bara på toa när han kom tillbaks va den borta :eek: trolleri eller vad?

Därför man ska ha med "larm" så om man lyfter på Tangentbordet/skärmen/datorn så börjar det tjuta som fan :p
 
Är det ju :)

Printscreen or it never happend.


palla DH!

jag super sönder iställe!


Cool grabb. Får jag lära mig lite av dig?

Funderar på att dra dit vart ligger det denna gången?

Elmia Jönköping men har du inte beställt biljett så äru gg ^^


någon har snott min kompis tagentbord förra gånden han gick bara på toa när han kom tillbaks va den borta :eek: trolleri eller vad?

Ne klart folk som snor saker ^^ Men man går ju inte ensam :p
 
Back
Top