• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Alla internet experter kollar hit!

Believer

Aashora.net
Joined
Aug 26, 2010
Messages
423
Reaction score
7
Location
Far away from home.
Hey! undrar om vilket bredbandsbolad jag ska vända mig till här i Svergie (Västmanland) om jag ska ha det snabbaste och bästa...? Ska ha test-host hemma så måste fixa bästa/snabbaste internet för att inte bekymmra mig om lagg och sånt skit, dock segt porr ^_^!

Vad rekommenderar ni? Ge några förslag, tack!:thumbup:
 
Hey! undrar om vilket bredbandsbolad jag ska vända mig till här i Svergie (Västmanland) om jag ska ha det snabbaste och bästa...? Ska ha test-host hemma så måste fixa bästa/snabbaste internet för att inte bekymmra mig om lagg och sånt skit, dock segt porr ^_^!

Vad rekommenderar ni? Ge några förslag, tack!:thumbup:

Jag har Blixtvik och säger dom 100/100 så är det 100/100 ^^ Inte som bredbandsbolaget som ger 75/75 om dom säger 100/100 etc.. Jag älskar Blixtvik och dom har typ aldrig några fel.
 
Också hört riktigt bra saker om blixtvik, hade gärna bytt till det eller bahnof om jag inte bott i en telia lägenhet.
 
Bahnof.

Rekommenderar inte bredbandsbolaget, betalar för 24mb / s och får runt 6mb / s..
 
Back
Top